Team Apache (1998)

Simulation

Ontwikkeld door Simis
Uitgegeven door MindScape

Nog nooit in een gevechtshelikopter gevlogen? Dit is je kans! Vlieg in een tot de tanden toe bewapende AH-64A Apache gevechtshelikopter en vernietig de vijand in maar liefst zestien missies. Ga het gevecht aan met o.a. de Colombiaanse drugskartels en een Russische legermacht.

Ravnoss
Moest toendertijd de concurentie aan met het al gereleasde Longbow 2, en kon deze helaas nooit overtreffen. Echter was ook Team Apache een meer dan uitstekende flight-sim, eentje waar de sidewinder joystick flink van is gaan slijten.

avatar van Timmy757
Heb Longbow 2 nooit gespeeld, maar ik vond dit altijd wel heerlijk spel om lekker pilootje mee te spelen . Heb hier echt dagen aan gezeten, mooie herinnering .