The Blues Brothers (1991)

Amstrad CPC / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Game Boy / Nintendo Entertainment System / PC / Super NES
Platform

Ontwikkeld door Titus
Uitgegeven door Titus

The Blues Brothers zijn op de vlucht voor de politie. In deze game met vijf levels neem je controle over de dikke Jake of de dunne Elwood. Je moet door gevangenissen, rivieren en grote steden om de vrijheid te kunnen bereiken. Ondertussen moet je je verloren platen terug vinden. Men is op zoek naar je, maar gelukkig kun je iedereen uitschakelen met kratten die op straat liggen.

Geweldig dat hier een game van is. Zal wel nergens op slaan maar lijkt me wel komisch.

avatar van rpger
Game was geweldig, goeie platformer met de muziek uit de film.

avatar van Thomas83
Zo goed was dit toch niet? In mijn herinner was het in elk geval geen heel vloeiend spelende platformer. Al maakte dat de moeiljkheidsgraad wel wat interessanter volgens mij, en de sfeer was helemaal top. Uiteraard met de juiste muziek.