Call of Duty 2 (2005)

PC / Xbox 360 / Macintosh
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Infinity Ward
Uitgegeven door Aspyr en Activision

Call of Duty 2 is een first person shooter van Activision. Het spel speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. De speler vecht mee met de geallieerden; voor het Sovjetse Rode Leger als Vasili Koslov, voor het Engelse leger als onder andere John Davis en voor het Amerikaanse US Army als Bill Taylor. In de online multiplayer modus is het mogelijk om met de Duitsers mee te vechten.

avatar van Tha Luz
Een van de beste games die ik ooit heb gespeeld!Klinkt mischien een beetje overdreven maar toch,:)
De singleplayer is gewoon goed afgewerkt toch wel een paar buggs maar jammer genoeg amper een band met je team wat je in,call of duty 2 Big Red One wel had...Maar goed,ik geef toch niet zoveel om de singleplayer dus laten we het nu over de MP hebben die is gewoon subliem,genoeg maps om samen met je team de tegenpartij aan gort te knallen xD
Waar ik wel van baal is dat deze game geen rangen heeft voor die MP wat je in cod4 wel had en cod3 ook.Hierdoor word je de MP nogmeer een uitdaging en heb je dan ook echt een doel..
Ze zeggen dat ze in een nieuwe patch er rangen in gaan zetten maar dat betwijfel ik...
Al met al heeft infinity ward weer een puike game afgeleverd waar ik toch zo enorm vele game uren aan beleefd heb:)

4.0

avatar van desteven007
Inderdaad toch één van de betere oorlogsspellen.
Ik ben meer iemand voor de Multiplayer en Online, daarvoor is dit spel ook zeer goed, de Single Player ben je ook enkele weken zoet mee. De online/Multiplayer maps zijn erg uitgestrekt, sommige in de sneeuw andere in de vlakke zon. Je hebt ook een ruime keuze in wapens.