Table Top Racing: World Tour (2016)

Alternatieve titel: TTR: World Tour

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Playrise Digital
Uitgegeven door Playrise Digital

Table Top Racing: World Tour is een bloedstollende combat-racer. Bestuur twaalf aanpasbare miniatuurauto’s en scheur over twintig racebanen, in een uitgebreide ‘championship mode’ en in ‘special events’. Gebruik ‘power-ups’ en unieke ‘stuurwapens’ om je tegenstanders de baas te blijven. Ga online voor een strijd tussen acht spelers en word de ultieme Table Top racer!

Slechts 56% op metacritic en ik vermaak me er al dagen enorm mee. "not enough substance" of "poor gameplay and questionable graphics" (multiplayer.it) lees ik hier of daar, maar daar heb ik hoegenaamd geen last van. Natuurlijk is dit geen triple-A hoogvlieger, maar wat het doet doet het goed. De verschillende modi zijn verschillend genoeg en geven extra gameplay elementen, de races zijn leuk maar wel meestal niet te moeilijk. En bovenal is de voortgang in de championship-modes boeiend genoeg om verder te blijven spelen.

avatar van Princess Piranha
Even het filmpje bekeken. Het doet mij erg denken aan Micro Machines! Dus dan snap ik wel dat het bevalt.