300: March to Glory (2007)

PlayStation Portable / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Collision
Uitgegeven door Warner Bros.

Neem de rol aan van koning Leonidas en leid je 300 dappere Spartanen naar Xerxes en zijn gigantische Perzische leger. March to Glory is een 'hack-n-slash' game waarin je de beschikking krijgt over een zwaard, speer en schild om je een weg te slaan door de enorme hoeveelheden Perzische strijdkrachten. Niet alleen heb je de beschikking over gewone slagen, ook kun je je tegenstanders neerslaan met allerlei verschillende combo's. Door Perzische soldaten te verslaan spaar je punten op waarmee je weer nieuwe combo's kunt aanschaffen.

Ik heb de film gezien en die is wel vet hard! Is dit spel goed of is het de zoveelste flop??? Ik hoop alvast van niet.

avatar van Zuzuu
Ik vond hem goed hoor.

avatar van metaledje
Liefhebbers van dit spel kunnen beter spartan gaan spelen.. Gaaf spel!!! en tikkie beter dan deze

avatar van Tsjo-Wi
metaledje schreef:

Spartan: total warrior bedoel je? Die is inderdaad leuk ja, moet ik maar eens gaan toevoegen.
300 is trouwens een te vette film!

avatar van metaledje
Jep die moet je toevoegen idd, vond het een erg vermakend spel

Dr. Salvador
300 is ook één van mijn favoriete films! , een prachtfilm.