Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (2013)

Apple iOS / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One / PlayStation Vita
Action / RPG

Ontwikkeld door Cornfox & Bros.
Uitgegeven door Cornfox & Bros., FDG en Limited Run

Je wordt wakker en vindt een brief van je vader. Hij is plotseling verdwenen en de enige aanwijzingen die je hebt zijn het oude dagboek van je vader en zijn ketting. Kom achter de waarheid.

Dit spel is waarschijnlijk bedoeld voor de absolute beginner in het Zelda universum...
Werkelijk alles is gejat van Zelda... maar ik moet toegeven ze hebben hun best gedaan..
Het ziet er wel mooi uit maar dat is het dan wel..

avatar van Maiky
Heb deze indertijd gespeeld toen 'ie uitkwam op iOS. Het is inderdaad een pure Zelda-kloon, maar het was erg goed speelbaar op de iPad/iPhone. En een avonturengame zoals deze vind je niet zo snel in de App Store.

Voor de pc- en consolegamers zal Oceanhorn niet veel toevoegen, al is dit voor beginners en casual gamerswellicht een prima opstapje.

mmm...Heb ook mildere reviews gezien hoor! Op metacritic heeft het spel 66% en het is idd een Zelda-lite.

Ach dit soort troep is basically niets meer dan de huidige generatie shovelware. Dat iemand hier ook nog serieus aandacht aan besteed of reviews voor maakt is verbazingwekkend. Het mocht 3 jaar terug wel misschien leuk zijn geweest om 10 minuten op een iPhone te spelen voor een euro'tje, maar om in 2017 zoiets nog te porten naar een console...? Of het ook nog eens te kopen als gamer?

Nou nee dus...

Zag gisteren dat de game momenteel op 1 staat in de eShop verkooplijsten van de afgelopen 14 dagen..iig van onze regio.

avatar van theo79
Iemand hier enig idee of je Nederlandse tekst hebt in dit spel op de Switch?