A2 Racer IV (2000)

Alternatieve titel: A2 Racer 4: De Politie slaat terug!

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Al jaren houdt de politie de illegale A2 races nauwlettend in de gaten. Keer op keer weten de racers aan de politie te ontsnappen. Nu heeft de politie alles op alles gezet om een eind te maken aan dit roekeloze rijgedrag. Neem zelf deel aan deze gevaarlijke races of stap in de schoenen van de politie en zet de achtervolging in!

avatar van WeZet
Als kind was dit een prima game (Nederlands gesproken) en ging het je puur om de auto's en het racen (door Nederland nog wel!). In retrospectief was het eigenlijk slecht, oer-Nederlands slecht. Gelukkig maakt Davilex geen games meer.