Happy Feet (2006)

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2
multi player

Ontwikkeld door A2M
Uitgegeven door Midway

Happy Feet is een spel gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm. Net als in de film volg je het verhaal van de jonge pinguïn Mumble die is geboren in een land vol met zingende pinguïns. Het spel zit vol met muziek en er wordt flink op los gedanst. Je zult veel vrienden en vijanden tegenkomen en je kunt vrijwel alles doen wat een pinguïn kan, dus op je buik van een ijsberg roetsjen, duiken en zwemmen op Antarctica!

avatar van Rensie88
Wel een lache spelletje maar is voor kleinere kinderen aan te raden

avatar van AmazingPP
Als je hem op "Hard" speelt is ie best leuk. In ieder geval hebben mijn beste vriend en ik zich er prima mee vermaakt... Maar het is inderdaad gericht op de kleineren onder ons. 2,5*