Battlefield 2: Special Forces (2005)

Ontwikkeld door Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

Bereid je voor op een grootschalige oorlog met elitetroepen. Neem als elite-eenheid of betoger deel aan geheime acties in een strijd om de controle over de meest strategische locaties van de moderne wereld. Lever te land, ter zee en in de lucht intense gevechten en maak daarbij gebruik van de modernste middelen met zes nieuwe eenheden, tien nieuwe voertuigen en bijbehorende wapens en gadgets voor de elitetroepen.

kevin13
heel leuk spel, maar het eerste blijft beter
het is ook spijtig dat je maar 5 of 6 levels kunt spelen.

avatar van MrDrx
Helemaal niks speciaals aan. Maps zijn veels te saai. Gadgets zijn wel geinig.

kevin13 schreef:
heel leuk spel, maar het eerste blijft beter
het is ook spijtig dat je maar 5 of 6 levels kunt spelen.

levels ?? Mappen/Kaarten bedoel je zeker ?
Offline vind ik het niets,
Online vind ik het alles.

kevin13
desteven007 schreef:

levels ?? Mappen/Kaarten bedoel je zeker ?
Offline vind ik het niets,
Online vind ik het alles.

dat blijft toch gelijk, mappen of levels

avatar van Ajax&Filmfreak
Graphics of hoe je dat ook schrijft zin veel minder dan bij Battlefield 2

Ajax&Filmfreak schreef:
Graphics of hoe je dat ook schrijft zin veel minder dan bij Battlefield 2

ja vind ik ook. ik vind de dorpen waar we moeten strijden erg krap, of toch alleen wanneer het licht is. de donkere levels zijn heel erg ruim

kevin13 schreef:

dat blijft toch gelijk, mappen of levels

Nee, met levels is het bv. ga je naar het volgend level bv. level 2, zoals met een game boy.

kevin15 schreef:

Ja dat is goed, in het donker moet je meer zoeken naar vijanden wat het juist moeilijker maakt + je moet je meer concentreren. En moet je er meer moeite voor doen.

desteven007 schreef:

ow ok.

avatar van desteven007
Bwa ik vindt deze mappen wel goed
-Ghost Town : veel keus met je sniper, kerk ....
- Nieuwe heli's
- Warlord ook een goede map.

Ghost Town is idd een leuke map. met je sniper in de kerktoren vind ik het leukst

kevin15 schreef:

Ja, veel keus in die map om te sniperen.

Best leuk om te hebben, deze add-on. Vooral maps als Ghost Town, Warlord en Iron Gator zijn zeker de moeite waard.

hmm, de map Iron Gator kan ik mij niet zo goed herinneren.

is dat bij solospel of bij Multiplayer ?

kevin15 schreef:
hmm, de map Iron Gator kan ik mij niet zo goed herinneren.

is dat bij solospel of bij Multiplayer ?

Multiplayer, das zo'n groot vliegdekschip met allerlei trappen, gangen en ruimtes, erg leuk om te spelen als je de weg een beetje kent

J0ttem schreef:

Jep dat is waar.
Geef toe deze mappen zijn toch veel beter online dan bij call of duty 2 ? Bij call of duty 2, kan je alleen maar schuilen in kapotgeschoten huizen, en de mappen bij cod2 zijn niet zo groot. En bij cod2, kan je online niet in jeeps,straaljagers,heli's noem maar op.

J0ttem schreef:

die map moet ik dan maar eens spelen

die map moet ik dan maar eens spelen

Ik heb hem net geleden nog gespeeld, het is eigenlijk zelf in het vliegdekschip dat je moet strijden. Mijn laatste map dat ik gespeeld heb was Mass Destruction. Die ak van medic zijn de beste. Ook bij Bf2 team china, hospik : Ak47
Bij MOC is de hospik een Ak101

ow, ik denk dat ik het weet. en je kunt op een gegeven moment in de eetzaal lopen is het niet

kevin15 schreef:

Ja, en als je MOC team bent, moet je met een heli, boot, of een water-scooter naar het vliegdekship gaan.

demax, ik ga het zo rap mogelijk is spelen =p

avatar van JustinW
De G36-E

De reden waarom teams in infantry-only voor 90% uit Medics bestaan

avatar van JustinW
En waarom niet. Gewoon een super wapen. If you can handle it