Team Fortress 2 (2007)

Macintosh / PC / PlayStation 3 / Xbox 360
multi player / online

Ontwikkeld door Valve
Uitgegeven door Valve en Electronic Arts

Speel de Heavy Weapon Guy, Spy, Scout, Demoman of één van de andere negen karakters. Elk met hun eigen kenmerken, waardoor de samenstelling van je team dus erg belangrijk is. Gebruik een scout om de tegenstanders in de val te lokken van je engineer. De Spy om tegenstanders Snipers uit te schakelen en een Medic om een teamgenootje te helen. Tactiek en samenstelling waren nog nooit zo belangrijk om tot overwinning te komen.

avatar van basik
Dit is wel een van de vele games waar ik naar uit kijk en ook de gene die me gow addiction zal doen opvolgen op multiplayer gebied. Als het net zo goed is uitgewerkt als het vorige deel (dat al zon 8 jaar oud is) weet ik zeker dat deze gaat knallen op xbox live!

avatar van Deftones_JP
Ja dit hoort volgens mij ook bij het orange pack (portal, episode 2 en TF 2). Vanwege mijn ietwat trage pc ga ik ook voor de xbox versie.

Deze trailer voor de soldier had ik nog niet gezien:

Geweldig weer .

avatar van Zuzuu
Lijkt me best vreemd, dit spel. Komt wat kinderlijk over, maar er zit toch wel weer wat humor in.

avatar van basik
Zoek maar is op http://www.gamevideos.com/, Er zijn nu weer een aantal nieuwe trailers online gekomen allemaal ingame dit maal. Ik weet nu nog zekerder dat ik deze game moet hebben

avatar van Justinx
Ik heb die nieuwe video's ook bekeken. Het waren de eerste gameplay video's die ik over Team Fortress had gezien. Het is toch enigszins jammer om te zien dat Valve de stijl en sfeer van de oude Team Fortress overboord heeft gegooid, maar dat heeft anderzijds wel weer deuren geopend naar een nieuw concept. De oude sfeer wordt nog enigszins behouden door de oude geluiden die men heeft gebruikt. Het schieten, springen, lopen; het klinkt precies hetzelfde als zoveel jaar geleden. Dat vind ik een positief punt. Jammer vind ik toch dat de omgevingen - van wat ik heb gezien - niet echt heel vernieuwend zijn. Naar mijn mening ogen de woestijn-omgevingen een beetje saai, maar dat ervaar je pas echt als je de game speelt. Voordat het zover is moeten we helaas nog even wachten, maar de kans is best wel groot dat ik deze titel ga aanschaffen. Hoewel natuurlijk 11 oktober al mijn aandacht zal uitgaan naar PlayStation Home

avatar van Deftones_JP
Ik ga deze game ook kopen denk ik. Ik heb menig mp game die gemaakt is met de HL2 engine online gespeeld en ik blijf het de betere online games vinden. Van mij hoeft al die poespas met tanks en gekkigheid niet. Daarom vind ik de 'soldier-only' games van Valve een verademing. Aangezien een dergelijke game nog niet op de 360 is ga ik voor deze. Bovendien wil sowieso episode 2 spelen op de 360 setting die beter is ivm mijn pc. Portal lijkt me niet echt mijn ding maar wie weet.

avatar van Foetsj_NL
Is dit een soort van cartoony style ? Lijkt me wel leuk om op de Playstation 3 te halen !

Als je hem via steam pre-ordered kan je hem maandag (17 september) al spelen!!! en kost het maar 32 euro voor team fortress, portal en half life: episode 2. Hij staat al op mijn computer .

avatar van FrK.
Ik kan hem nog nie spelen, kutzooi

hij is uit hoor

avatar van FrK.
Jah ik snap er ook nix van, als ik hem opstart reageert het gewoon niet

avatar van basik
Volgens mij kan je alleen de beta nog spelen op de pc hoor.. en voor de xbox 360 is ie iig nog niet uit.

basik schreef:

Ik heb hem ook voor de PC

avatar van FrK.
Echt een lachuh game Het is wel even wennen aan de redelijke snelle gameplay, maar de verschillende characters zijn echt heerlijk uitgewerkt en het cartoony uiterlijk ziet er ook leuk uit Maar ik zal nog niet stemmen aangezien de beta alleen nog uit is

avatar van Artifact
Ik moet zeker steam hebben om die beta te downloaden?

avatar van basik
Volgens mij kost die beta nog geld ook..

avatar van Artifact
Ja en nee, ik heb het al gevonden op gamespy. Je moet dacht ik eerst de ''Orange Box'' óf gewoon TS2 bestellen zodat je een code ontvangt en daarmee kun je die bèta alvorens downloaden. Helaas, pindakaas voor mij

avatar van DoraRing
wat is er nou mis met steam?

Opzich niks?

avatar van basik
Ze hebben hem bij mij al in de winkel liggen, zojuist gereserveerd haal em straks wel eff op na sgool

avatar van 7higer7
lijkt me een erg goed spel maar aan de trailers te zien is hij nogal bloederiger en geweldadiger dan ik had verw8 opzich geen probleem voor mij maar ik hoop dat hij net zo goed is als hij eruit ziet

Artifact schreef:
Opzich niks?

Het laad best lang, maar dat ligt vast aan mijn pc.
omg

avatar van basik
Ondanks dat het maar over 6 maps beschikt is het toch dik aan mijn verwachtingen voldaan vandaar de 4,5*. Het speelt gewoon perfect de verschillenden klassen zijn goed uitgebalanceerd, er is geen klasse met een echt groot voordeel tegenover de anderen en elke soort klasse heeft wel een zwakte punt. Al met al een topper die ik nog te weinig mensen zie spelen op live naar mijn mening

%%%%%%
Is dit de voorkant ?

%%%%%% schreef:
Is dit de voorkant ?

Stomme vraag..

Hij is voor zo ver ik weet alleen nog samen met de orange box uitgekomen en heeft daarom geen eigen cover.

avatar van 7higer7
net bij een vriend gespeelt om te kijken of ik hem zelf zou kopen
ik ga dit denk ik niet doen omdat het mij een beetje te simpel is ik vind ook niet dat er genoeg keuze's aan wapens zijn
jammer
2,5 *

avatar van rpger
Ga zo effe de orange box halen, kan ik deze ook even spelen.

wat is deze game verslavend zeg!! Ontzettend leuk om te spelen. Mischien nog net ff te weinig opties, maar de vele karakters maken dit wel aardig goed.

Deze game kan online nog wel eens hoge ogen gaan gooien. Gok dat deze game een goede tweede gaat worden na Halo 3. Voor mij is het ieder geval de halo 3 killer geworden ( Online ).

Was er dit weekend niet vanaf te slaan.

avatar van FrK.
Een van de beste multiplayers uit 2007, echt een heerlijk spel met super goed uitgewerkte characters Het enige minpunt is dat mijn comp hem niet goed aankan waardoor ik soms last heb van lag, maar voor de rest een echte topper/aanrader