My Name is Mayo (2016)

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Simulation

Ontwikkeld door Green Lava
Uitgegeven door Green Lava

Dit is een clicker-game die het tikken op een levensechte pot mayonaise simuleert. Je zult door het spel heen het verhaal ontdekken van de pot mayonaise. En misschien leer je er nog iets van!

1,0
Ik dacht laat ik me ook eens een keer aan iets uit dit genre wagen. Ik zag deze voorbij komen in het laatst gekocht -topic. En zag dat ie slechts een Euro en nog iets was in de Store.

Nu ja - veertig minuten klikken op een pot Mayo, en ergens bekruipt me het gevoel dat ik deze Euro beter aan iets anders had uitgegeven. Ik heb echt nog even doorgezet, want toch meer dan tienduizend clicks tot de platinum trophy binnen was. Maar de aantrekkingskracht van dit soort spellen ontgaat me echt volledig. Begrijp ook niet dat men dergelijke games tijdens het werk of andere dagelijkse bezigheden speelt. Geeft totaal geen voldoening, uitdaging of vermaak.

Geen idee wat voor een score ik hier nu aan moet geven, maar t zal alleszins geen voldoende zijn.

grappig, na mijn eerste en laatste clicker-game heb je ook eens geprobeerd hoe het aanvoelt.
Helemaal mee eens dat het op geen enkele manier een alternatief is voor ietwat gamer, maar je moet het genre inderdaad toch maar eens zelf uitgeprobeerd hebben.

Maar gij hebt er tenminste nog een platinum trophy aan overgehouden. Ik niks, helemaal niks, behalve misschien wat extra RSI.

1,0
Oeps, I feel kinda responsible for that one . Ik had ook een buck psn tegoed over...

Nu is dit ook wel de slechste instapper voor het genre. Is meer een grap dan een game. En ook nog een niet echt leuke. Een soort uninspired versie van Little Inferno. Het beetje story is slechts een excuus om de pot mayo in verschillende cliché outfits te dressen, wel op zich geinig dat het in trophies wordt verteld. Retro stijltje ook best leuk. Maar uiteindelijk voelt het als een platinum gekocht voor een euro... Worth it!

Als je een echt 'goede' clicker-game wil checken, zou ik de betere (en bovendien gratis) Clicker Heroes eens proberen. Meer die echte Incremental lol, met idle-builds en auto-clickers en eindeloze upgrades om je tijd aan te verclicken.

avatar van Mithrandir
Had me deze tussendoor voor 1,19 euro gekocht via PSN, kwam het toevallig tegen omdat ik thropy informatie opzocht omtrent Death End Request en nog steeds een zuur gevoel waarom Primal nog steeds geen platinum Thropy heeft en dan kom je deze ongein tegen, maar ik kan de humor er wel van inzien en een platinum thropy in mijn pocket in slechts 30 minuten haha

Binnen een vegan levensstijl is het vaarwel mayo want de veganistische varianten die ik tot nu toe geproefd heb waren niet echt de moeite zeg maar.