Dying Light: The Following (2016)

4,07

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Shooter

Ontwikkeld door Techland
Uitgegeven door Warner Bros.

Beleef het onvertelde hoofdstuk van Dying Light, met het verhaal van Kyle Crane, dat zich afspeelt in een uitgestrekte regio buiten de stad Harran. Laat het stedelijke gebied achter je en verken het gevaarlijke platteland boordevol mysterieuze personages, dodelijke nieuwe wapens, onverwachte missies en een volledig configureerbare dirt buggy. Win het vertrouwen van de plaatselijke bewoners en infiltreer in een eeuwenoude sekte die een gevaarlijk geheim verbergt.

7 BERICHTEN

Heb die spel gekocht had dying Light helemaal uit gespeeld stop nieuwe spel erin zit ik gewoon nog in die oude map wie weet hoe dat kan wat ik moet doen

avatar van StayVisible

Ga naar het hoofdmenu, kies niet voor CONTINUE, maar voor PLAY, daar moet The Following bij staan als het goed is.

Nee staat er niet

Is dit een vervolg spel. Of gewoon een uitbreiding

avatar van justin8286
Uitbreiding. Alhoewel het wel aardig groot is.

avatar van richiedoom
Fantastische uitbreiding op een al fantastische game. Ik heb de Enhanced Edition voor de PS4 aangeschaft en ik heb me denk ik al 50-60 uur vermaakt in de zombie-apocalyps. Wat deze games het beste doen is een bepaalde sfeer neerzetten. In de verte hoor je gebrul/gehuil, de wind waait jankend door de bomen. Echt om rillingen van te krijgen!

Gameplay is ook dik in orde. Er is in principe niets veranderd met het origineel, ware het niet dat de switch van stad naar platteland het toch een andere game laat voelen. Ook de intrede van een voertuig is een goede vondst, ook redelijk onmisbaar wanneer je grote afstanden wil afleggen.

Ik zit nu met het verhaal op 90%, een verhaal dat overigens bar weinig voorstelt. Gelukkig valt dat te overzien met heerlijke gameplay als deze en adembenemende graphics. Definitieve review volgt wanneer ik deze uitbreiding heb uitgespeeld.

avatar van richiedoom
Zojuist uitgespeeld en ik moet toch zeggen, de stad Harran deed mij in de originele game toch iets meer dan het platteland in deze uitbreiding. Zodra je je auto kwijt was moest je telkens een tiefuseind lopen door het land en dat ging op den duur een beetje tegenstaan. Daarnaast speelde ik deze game op moeilijk en ik moet zeggen, dit was behoorlijk pittig! Ik was dan ook blij toen ik het einde haalde, die overigens een tikkeltje teleurstelde.

Al met al erg vermaakt met deze dlc, 4*