Fran Bow (2015)

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Killmonday
Uitgegeven door Killmonday

Na getuige te zijn van de gruwelijke en mysterieuze moord op haar ouders, die plotseling in mootjes gehakt in de woonkamer lagen, rent Fran in shock, samen met haar enige vriend, de zwarte kat Mr. Midnight, het bos in. Als ze de volgende morgen weer bijkomt wordt ze wakker in het Oswald Asylum, een beklemmende psychiatrische inrichting voor kinderen. Na een droom over haar verdwenen kat besluit Fran te ontsnappen om hem te vinden en te vluchten naar tante Grace, haar enige levende familielid.