menu

Hammerwatch (2013)

mijn stem
3,25 (2)
2 stemmen

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Action / Adventure
single player / multi player / online

Ontwikkeld door Crackshell
Uitgegeven door Crackshell

Een hack en slash, actie en avonturen game die zich afspeelt in een pixel-art fantasiewereld. Speel dit avontuur solo of co-op en strijd vanuit de kerkers tot de top van kasteel Hammerwatch. Versla hordes vijanden en ontdek vier verschillende unieke omgevingen met ieder hun eigen geheimen, valstrikken en verborgen puzzels.

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=n9aGEzxogqY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

zoeken in:
avatar van Grovonion
3,5
Met deze even wat aan het spelen, een soort twin-stick, dungeon-crawl light-RPG a la Diablo of zo. Best vermakelijk spel. Hoewel het allemaal wel klein wordt weergegeven op het scherm, hi-res mac game?

avatar van Grovonion
3,5
Smerig, smerig spelleke. Zoiets heb ik ook nog niet meegemaakt. Tof spel, heb me er bijna 12 uur enorm mee vermaakt, en uiteindelijk lijkt het een erg realistische ontsnappingspoging uit een middeleeuws, belagerd en behekst kasteel. Met de nadruk op realistisch, de held die ik ben versla ik natuurlijk alle tegenstand die ik tegenkom. De spin in act 1 is daarbij evenmin een obstakel, als de ridder in act 2 of als de Lich in act 3. Zelfs de draak op het einde sla ik neder, alsof het mijn tweede natuur was. Maar wat ik onderweg kompleet vergeet te doen, een held zonder al te veel planning of voorzienigheid zijnde. Is natuurlijk alle planken die onderweg goed verstopt zijn te vinden. Nee, dom als ik ben raap ik er 10 op, maar vergeet ik de laatste 3 te zoeken. En wat gebeurt er dan? Het onvermijdelijke natuurlijk: ik ga onder samen met het ineenstortende kasteel. Omdat ik een onhandige, klungelige held ben? Nee natuurlijk niet: omdat ik te weinig planken heb om de laatste drie gaten naar het reddende einde te overbruggen! En zo eindigt mijn avontuur even gefrustreerd als onvoldaan: zonder de echte uitgang gezien te hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:03 uur

geplaatst: vandaag om 22:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.