The Last Blade: Beyond the Destiny (2000)

Alternatieve titels: Bakumatsu Tokubetsu Hen: Gekka no Kenshi ~Tsuki ni Saku Hana, Chiri-Yuku Hana~ | Bakumatsu Special Compilation: Moonlight Swordsmen

NeoGeo Pocket Color
Fighting

Ontwikkeld door SNK en Saurus
Uitgegeven door SNK

In deze handheld remake van The Last Blade 1 en 2 is het wederom aan een groep strijders om de balans in het Japan van de negentiende eeuw te herstellen. Door een toernooi te organiseren tussen de beste vechters van het land, zal een select groepje ontstaan, in staat om de scheur tussen onze en de onderwereld te dichten.

avatar van theo79
Sinds vandaag is deze game in de Nintendo store te downloaden voor de Nintendo Switch. Erg leuke game is dit. Ik had deze game trouwens ook al origineel voor de Pocket zelf maar het leek me wel leuk hem ook op de Switch te kunnen spelen. Aanradertje deze game!