Fallout 4: Automatron (2016)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Bethesda
Uitgegeven door Bethesda

De mysterieuze Mechanist heeft een horde kwade robots losgelaten in de Commonwealth, met inbegrip van de sluwe Robobrains. Jaag ze op en oogst hun onderdelen om je eigen robot metgezellen te creëren. Er zijn honderden ledematen, pantsers, vaardigheden en wapens beschikbaar en je kunt zelfs hun verfschema's en stemgeluiden aanpassen.

avatar van andnino
Leuke DLC met een redelijk korte questlijn, maar vooral een hoop nieuwe content op het gebied van robots. Bereid je dus voor op het bouwen van een nieuw karakter, want zonder de relevante perks (hacker, scientist, perks die je nodig hebt voor het bouwen), mis je vrijwel alle content in dit pakket. Helaas kun je niet een leger robots maken, maar word je nog steeds beperkt tot één tegelijk. Leuke DLC dus, maar wees je wel bewust dat wat je koopt redelijk weinig is en erg character-afhankelijk.

Netjes. Weeral - aardig dat iemand de moeite neemt alle DLC eventjes te bespreken. Heb sinds Black Friday de GOTY in de kast liggen voor Xbox One. Origineel uitgespeeld op de PC, maar deze lag zo goedkoop in de rekken dat het me voordeliger uitkwam om hem nog eens te kopen dan alles los aan te schaffen. Weet ik ook meteen waar ik een beetje aandacht aan moet besteden bij een toekomstige build als ik er later in 2019 weer eens een keertje doorheen ga. (zeg ik vaker...maar bij Fallout gebeurt dit ook altijd echt..dus...). Bedankt!