Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Eurocom
Uitgegeven door Buena Vista

Pirates of the Caribbean: At World’s End is een actiespel, waarin je als piraat Jack Sparrow of ander personage de meest gekke toeren moet uithalen om uiteindelijk je doel te bereiken. Dat betekent veel zwaardvechten, maar ook aan lianen slingeren, masten beklimmen, zeeslagen voeren en afrekenen met zeemonsters en ander ondood Piratentuig.

Geweldige Game, met vele verbeterde dingen wat niet zo was in The Legend of Jack Sparrow! Zeker 4 Sterren waard!

avatar van Car-freak
ik ben het met je eens maar op de wii is die nog leuker. Erg apart op een breekbeeld t.v.

*3.5*

avatar van Rensie88
Op zich ziet de game er best vermakelijk uit en de characters zien er levensecht uit , maar de game zelf vind ik niet zo geweldig

De game is best saai , alleen omdat het er goed uitziet en omdat het van pirates is zou je hem kunnen kopen

Begon eerlijk gezegd met argwaan aan deze game, want het voorgaande deel was allesbehalve goed te noemen. Deze game heb ik op de Xbox 360 gespeeld en het ziet er allemaal heel realistisch uit. De muziek is trouwens ook heel goed in deze game verwerkt. Alleen de gameplay is opnieuw niet de sterkste kant van deze titel. De game heeft toch veel verbeteringen gekregen tegenover het 1ste deel. Kortom: de fans moeten deze titel sowieso eens uitproberen! Mijn cijfer: 3,5/5!!!

avatar van Albus Dumbledore
ik vond deze game echt veel te kort. Jammer... de graphics gingen nog wel, maar was ook niets bijzonders.

3 sterren.

Ik vond deze juist wel leuk, Deel II was in ieder geval ook wel leuk. Ik vond de slechste nog wel deel I, hij staat geloof ik ook erg laag qwa waarderingen van gebruikers als ik het niet mis heb...

avatar van Car-freak
leuke game maar het blijft een game van een film en die vindt ik meest niet zo goed maar op de wii is die leuk

avatar van Barcel
Ik vind het klote dat ik hem in één avond (± tussen 3 en 4 uur) uitgespeeld heb terwijl ik hem voor 65 euro heb gekocht. Zo kort! Maar ik vond het game wel erg cool, heb me wel super vermaakt. Alleen had ik wel meer langer verwacht. Jammer.

avatar van Albus Dumbledore
mmm, ik vind games van films juist leuk! Ik heb bijna alleen maar games van films!

avatar van J.Bell
Mijn broertje heeft deze gekregen van mijn ma... maar eens lenen binnenkort!

Jammer dat deze niet met de pc- vermogen is meegegaan. Hierdoor valt mijn stem laag uit. het is een fraaie game om te spelen...maar grafisch op de pc is het eigenlijk om te huilen...Lord of the Rings- The return of the king ziet er vele malen beter uit en die is al jaren ouder!!
Maar voor 4,95 euro ga ik hier niet moeilijk over doen, want de game is meer dan vermakelijk en de droge humor....super tof.
3,5*!!

Heb gisteren eens de demo afgehaald van deze game en is in het gewone spel de camera ook zo lastig of niet en is de multiplayer leuk voor met 2 of niet echt?

avatar van gukker
1,0
Vreselijk spel. Veels te makkelijk. Je komt er makkelijk door met alleen maar zwiepen en zwaaien van je wii-afstandsbediening. De levels zijn ook erg inspiratieloos.

avatar van FelixTheCat
Leuk spel , net als de film.

avatar van PoisonBoy
Leuk spel, op de psp is die erg leuk net als de film, maar sommige dingen in het spel konden wel wat sneller en beter

Pirates of the Caribbean: At World's End [Mini Review]

Best geinig, de missie's kwamen rechtstreeks uit de 3 pirates films. Het probleem was alleen dat het veelste makkelijk was allemaal. Je loopt maar wat te slaan met je zwaard, en als je lang maar lang genoeg bleef meppen op eindbazen bijvoorbeeld gingen ze vanzelf dood, je had er geen bepaalde truuken voor nodig om gasten te doden. Waar ik me nog wel het meeste mee heb vermaakt in de game is dat je in cafe's kon pokeren. Steeds als je geld had verdient kon je naar een café gaan om daar met gasten te gaan zitten pokkeren. Erg leuk en het verveelde niet snel. De graphics zagen er wel mooi uit, zelfs op de ps2. Ook de Multiplayer die er in zat was best geinig voor een paar dagen maar dar blijft het ook bij. Daar komt bij dat de singelplayer echt te kort is. 4/5 uurtjes en je bent er weer klaar mee.

+Punten
-Mooie graphics
-Pokeren in de game
-Multiplayer

-Punten
-Veelste kort
-Multiplayer blijft niet héél erg lang houdbaar.

avatar van caliber27
kom nie verder op dat vlot

avatar van Barcel
Kijk anders de walkthrough op youtube. Trouwens is dat stukje op dat vlot wel erg makkelijk.

avatar van bankhanger
1,5
op de wii vond ik r niet veel aan weet iemand hoe die op de ps3 is??? en of ie nog duur is???

bankhanger schreef:
Destijds viel dit spel best mee op PlayStation 3. Vraag me enkel niet waar je dit spel nog kan vinden... Probeer Kapaza of Marktplaats. Misschien dat je daar je slag alsnog kunt slaan.

avatar van bankhanger
1,5
denk niet dat er kapaza in belgië te vinden is vrees ik maar toch bedankt

avatar van lord-taylan
0,5
Ik ben sprakeloos, Het is gewoon een enorme Flop voor mij. Ik heb hem Net... Ik zet het aan en wil het spelen (op pc), maar als ik de kwaliteit zie, Of de besturing voel... gewoon teleurstellend

avatar van Miss.Blonde
Ik heb het spel op de computer, ben nu bij het eiland. En dan moet ik zo'n vrouw in een pot gooien Ik snap er niks van ik kom maar niet verder helaas.

avatar van Dark Lord Andrew
Ik heb dit spel op de playstation 2 & 3 gespeeld.

Ik moet zeggen dat ik meer heb genoten van de playstation 2 versie.
Ook al zien de graphics op de playstation 3 er geweldig uit, de gameplay schiet op alle gebieden tekort. Je hebt veel minder te doen dan op de playstation 2 versie, dus is het spel nòg korter. Daar komt ook nog eens bij dat je bij de playstation 2 versie met elk personage dat in het spel te vinden was kon spelen in onder andere duels. Dat zijn in de ps3 versie al veel minder, heel veel minder.

Ook de leuke extra's zoals de vrij te spelen zwaarden zijn niet aanwezig op de ps3 versie, maar wel op die van de ps2.

De muziek is bij beide versies hetzelfde. Het is niet van Hans Zimmer, maar het zijn allemaal leuke stukjes. Jammer dat de muziek nergens te verkrijgen is, en ik heb ook al geprobeerd het weg te rippen uit de pc versie, kan iemand het laten weten als hij het heeft? Bij voorbaat dank.

De graphics zien er op de playstation 2 echt spuuglelijk uit, kan er niets anders over zeggen. Je moet er vaak gewoon om lachen hoe slecht ze zijn, met als toppunt de mealstrom in de achtergrond van het laatste level.

De moeilijkheidsgraad ligt bij beide spellen niet echt hoog, het speelt allemaal lekker vlot weg. Alleen zijn de duels bij de ps3 versie heel anders en vereisen ze een goed reactievermogen, waarbij het bij de ps2 versie louter buttonsmashing is.

Als stem ga ik de ps2 versie doen die ik 3 sterren geef, ik heb me toch redelijk vermaakt met dat spel. De playstation 3 versie ziet er veel mooier uit maar heeft een vreselijke gameplay, waardoor ik die maar 2 sterren geef.

avatar van jerom1234
Erg leuk spel!

Dankzij de Crazy Random Achievement Bash - challenge m’n fysieke versie van deze game afgestoft en de 1e 2 levels weer eens gespeeld op de good old 360. Sinds mei 2007 had ik dit niet meer aangeraakt zag ik. Destijds wel uitgespeeld, maar blijkbaar een hoop achievements gemist.

Games gebaseerd op movies blijft toch altijd wel geinig en ik moet zeggen dat deze nog best goed te doen is 13 jaar later. Good fun.