Bloodstained: Ritual of the Night (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Inti Creates, WayForward en ArtPlay
Uitgegeven door 505

In deze spirituele opvolger op Castlevania, van diens producent Koji Igarashi, volg je het verhaal van Miriam. Als jonge wees is haar een vloek opgelegd welke tot gevolg heeft dat haar lichaam langzaam maar zeker aan het kristalliseren is. Om deze vloek te kunnen verbreken moet ze op zoek naar diegene die de vloek ooit over haar heeft uitgesproken, een alchemist welke schuil gaat onder de naam Gebel. Ze moet echter een met demonen gevuld kasteel doorkruisen alvorens ze met Gebel de confrontatie aan kan gaan.

Ik had hem vandaag al verwacht maar er zouden fouten in de software zitten en dan voor namelijk in Switch versie. Nu komt ie 2 juli pas uit...

Ik heb hem binnen voor de Switch maar ik raak dit hele spel nog niet aan! eerst moeten de updates het spel maar eens flink verbeteren..

Bloodstained: Ritual Of The Night Nintendo Switch Review - Less Lively - GameSpot