Ghost Rider (2007)

PlayStation 2 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Climax Group
Uitgegeven door 2K

In de game race je op je motor door gebieden door heel Amerika, maar ook moet je delen te voet afleggen. In beide gevallen zul je in ieder geval vele verschillende vijanden, monsters en eindbazen moeten verslaan om de game uit te spelen. Hiervoor is een uitgebreid vechtsysteem ontwikkeld waarin je met allerlei knoppencombinaties vele aanvallen kunt uitvoeren. Bovendien kun je je bestaande aanvallen verbeteren en nieuwe aanvallen kopen.

Dit is een leuk spel geworden! De gameplay is vergelijkbaar met God of War en Devil May Cry, maar het is toch een vermakelijk spel geworden. Het spel is wel veel te gemakkelijk, maar je kunt natuurlijk wel de moeilijkheidsgraad verhogen. Je kunt ook op de motor van Ghost Rider, maar die levels zijn wel een beetje standaard.
Mijn cijfer: 3.5/5!!!!!

1,5
Ik vindt de besturing heel matig van het spel en het was veel te makkelijk als je het mij vraagt.
Deze spel krijgt van mij een 2,5 maar het kon nog lager.

avatar van metaledje
Best gaaf spel, alleen toont de gebreken zoals alle film games.

Zonder motor: matig gevecht systeem.besturing en camera konden beter maar is goed te doen.

Met motor: Gaaf slowmotion systeem maar matige besturing maar ook hier aardig te doen.

Conclusie: geen slechte aankoop voor 15 tot 20 euro een 7 min

avatar van TonyTHorror
Tof! Jammer dat ik dit vroeger nooit gespeeld heb, zou ik destijds nóg meer gewaardeerd hebben waarschijnlijk. Erg toffe (en typisch PS2-era) hack&slash game met soepele mechanics die grotendeels goed zijn afgekeken van DMC en God of War. Met als afwisseling een aantal stages op de motor. Ondergewaardeerde titel, maar het is dan ook een zeldzame uitzondering op de regel; wat betreft games gebaseerd op een film/comic.