Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (2018)

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Level-5 en Studio Ghibli
Uitgegeven door Bandai Namco

In deze opvolger op Wrath of the White Witch staat de coming-of-age reis van Evan centraal. Deze jonge prins moet, in een door duisternis overspoelde wereld, zijn verantwoordelijkheid als koning leren opnemen. Daarbij wordt hij bijgestaan door een jongeman uit een andere wereld, genaamd Roland.

centurion81 (crew)
Deze game heeft een releasedate gekregen tijdens de E3: 10 november 2017 zou ie uit moeten komen!

avatar van rustugan
Dit wordt een blinde aanschaf voor mij. Deel 1 was fantastisch.

Is het al voor mij, al een maand of zo in pre-order

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Uitgesteld naar maart

Deze pik ik vrijdag a.s. direct op. Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar iets trekt me enorm aan. De reviews zijn ook overwegend goed tot heel goed.

avatar van mister-fool
En eindelijk op Steam, in tegenstelling tot het eerste deel.

Na een 54-tal uren uitgespeeld, met een 135 side-quests, Evermore op level 3 en 70 miljoen "volgers" dus ook redelijk wat naast het hoofdverhaal gespeeld. Al bij al lijkt het me een korter spel dan het eerste deel, denk ik. Platinum is in rijkweidte, moet enkel een hele hoop klusjes afwerken, ik schat dat het zeker nog een 20-tal uren zou duren, niet zeker of ik me daarmee ga bezig houden. Maar helemaal klaar ben ik er nog niet mee.

Dikke 4 ****