Avatar: The Last Airbender (2006)

Alternatieve titel: Avatar: The Legend of Aang

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox

Ontwikkeld door THQ
Uitgegeven door THQ

Deze Avatar-game is gebaseerd op de gelijknamige tekenfilmserie van Nickelodeon. In The Last Airbender speel je een avontuur vol intriges, verraad en openbaringen. Speel als Aang, Katara, Haru en Sokka en zorg ervoor dat je team niet te stoppen wordt. De game combineert in de gevechten magie met oosterse vechtkunsten. Op het gebied van de magie kun je gebruik maken van de vier elementen water, lucht, aarde en vuur. De verschillende krachten kun je helemaal aan je eigen wensen aanpassen!

Ferre
Ik heb de Nintendo DS versie. Het is wel een aardige RPG, alleen de camera is soms wat vervelend en de gevechten zijn soms nogal rommelig. De eindbazen zijn erg lastig en ik zit nu ook vast bij de eindbaas van hoofdstuk 5. De sfeer is wel goed en de minigames zijn wel leuk (vooral de drie naties, het verdient goed).

avatar van Jim Carrey
Ik heb het spel bij mijn beste vriend gespeeld (die zich misschien ook nog gaat inloggen) en ik vond het spel mooi gemaakt en leuk om te spelen voor een keertje kortom : een leuk spel!

(ik heb ds versie) Ik vind het een leuk spel. Maar de camera is rot. en je hebt het snel uitgespeeld. Nog een minpunt is dat de vuurnatie niet echt de slechte is. Dat is lian. dus eigelijk een 3. Maar omdat het Avatar is een anderhalf puntje erbij 4,5 !!!

avatar van leroy*
Deze zou ik graag nog wilen kopen op mijn Gamecube, maar Gamecube spellen zijn volgens mij nergens meer te koop

avatar van ps3me
Erg leuk spel, heb degene daarna ook en vind het leuke spellen alleen erg snel uitgespeeld.

avatar van finitio
1,0
Helaas komen de Avatar spellen niet in de buurt van de serie,
misschien is dit spel leuk op een andere console maar op de PC is het echt helemaal niks. 1*

avatar van yoshi
redelijk leuke game

avatar van Knight of Round
Op zich wel een aardig spelletje met voor een WII vrij aardige graphics.
Veel diepgang hoef je niet te verwachten en de uitdagingen zijn erg saai.
De gesprekjes die je met de bewoners voert is niet meer dan; "ken je hem? ja hij woont ten noordoosten van hier......."
Heel beperkt en matigjes.
Ik werd btw al na tijdje al tureluurs van het zoeken naar kristallen met die viervoetige vriend van onze kale buddha-hippie.

Relax
Wat is het verschil tussen deze game en Avatar: The Legend Of Aang?

Volgens mij zijn het allebei dezelfde games of niet?

misterwhite
Een lichte tegenvaller.

Ik ben helemaal gek van de animatieserie. Ik was erg blij toen ik het spel kocht en dus ook met veel verwachtingen beginnen te spelen. En toen kwam ook al meteen het eerste minpunt: het is niet het orginele verhaal
Dat vond ik al meteen zo erg jammer. Maar toch valt het nieuwe verhaal iets wat mee. Er komen vele leuke personages terug in voor zoals: Bumi!

De graphics zijn niet zo heel bijzonder, de gameplay ging wel. Ik hou het op matig 2,5*.

avatar van glimlicht
GBA:

Het eerste uurtje spelen beviel me wel. Het is een soort mix van Secret of Mana en Zelda qua besturing en opzet. Visueel niks bijzonders overigens. Vond het trouwens wel grappig om de game in het Nederlands te spelen, het eerste tekstbalkje was al: "Ik moet plassen". Wat een schattige taal hebben wij toch, vooral in games.

Avatar: The legend of Aang is een korte game. Een hele korte game. En ook niet echt gevarieerd... De krachten die je krijgt zijn leuk (bevriezen van water, verplaatsen van water, het gebruik van wind om vijanden omver te blazen) maar de puzzels die je ermee moet oplossen voelen statisch en primitief aan. De puzzels deden me allemaal erg denken aan Goof Troop trouwens...

*2,5

avatar van creepy_one
leroy* schreef:

jawel misschien op bol.com of marktplaats