Super Trolley (1988)

Amstrad CPC / Commodore 64/128 / Sinclair ZX Spectrum
Puzzle

Ontwikkeld door Icon Design
Uitgegeven door Mastertronic

In deze isometrische puzzelgame moet je, als supermarkt manager, er voor zorgen dat alle schappen in je winkel tijdig van voorraad worden voorzien. Allereerst dien je de juiste voorraden te verzamelen in je winkelwagentje. Er zijn meer dan dertig productgroepen, variërend van brood en melk tot eieren en wortelen. Vervolgens is het aan jou om deze producten veilig in de schappen te krijgen. Je zult echter tal van obstakels moeten zien te overbruggen. Zo zal het winkelend publiek niet voor je aan de kant gaan. Maar krijg je te maken met jonge vandalen, wilde honden en imbeciele klanten die hun producten niet van bovenaf de stapel pakken, maar vanuit het midden.

What's in the name. Deze gaat natuurlijk gelijk op m'n wishlist!

Super Winkelwagentje ftw!