The Movies: Stunt & Effects (2006)

Simulation

Ontwikkeld door Lionhead
Uitgegeven door Activision

The Movies is terug met nieuwe technische mogelijkheden om je films nog beter te maken. Maak je film nog spectaculairder door effecten toe te voegen of maak films met stunts die je een stuntman of je acteur zelf kan laten doen.

avatar van Serpico
Voorzover ik weet is deze uitbreiding nooit uitgebracht in Europa en is de Amerikaanse versie niet toe te passen op de Nederlandse, iemand die hier meer over weet?

Er is geen Nederlandse versie van dit uitbreidingspakket, dus om het te kunnen spelen heb je de originele Engelse versie van 'The Movies' nodig.

avatar van Stan
ik heb beide spelen gewoon in het engels dus heb daar geen last van

avatar van Kiadjo
Jammer dat dit deel niet in het Nederlands is verschenen maar ook heir heb ik me weken mee vermaakt. Ik hoop wel dat er weer een nieuwe uitbreiding komt. Heeft iemand hier al over gehoord?

avatar van Serpico
Kiadjo schreef:
Ja, die komen er niet. Lionhead heeft dat bevestigd.

Zo heel boeiend is het niet...

Ik zoek nog naar dé twee verbeteringen:

Kindsterren
Dat een ster via 1 film heel beroemd kan worden.

avatar van Tha Luz
ja en gewoon niet via sets filmen maar echt naar een land gaan ofzo,dat is veel realistischer en leuker.

avatar van Dark Lord Andrew
Gewoon hèt spel om al je creativiteit in te verwerken
Als je nog meer mogelijkheden had in (helaas geen) nieuwe uitbreidingen... Dan zou ik de nieuwe Spielberg worden

nog beter dan deel 1?

avatar van Dark Lord Andrew
Het is deel 1
Deze is gewoon een uitbreiding en voegt enorm veel dingen toe!

Ik moet het nog een keer spelen iig ben het een beetje vergeten.

avatar van bryandejong
Jammer dat dit niet meer doorgaat. Ik heb me hier weken mee vermaakt. Er zouden meer dan genoeg dingen zijn om in een nieuwe uitbreiding the doen. Heerlijk spel!