Cyberpunk 2077 (2020)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia
Shooter / RPG

Ontwikkeld door CD Projekt
Uitgegeven door CD Projekt, Warner Bros. en Bandai Namco

Gebaseerd op de pen en papier RPG, Cyberpunk 2020. In een dystopische toekomst is de mensheid verworden tot speelbal van de megacorporaties. Na de ineenstorting van de wereldeconomie kon Amerika enkel blijven bestaan door de interventie van privélegers en politiemachten van de grote bedrijven. Hierdoor zijn zij uitgegroeid tot de nieuwe machthebbers van de wereld en zijn de steden veranderd in streng bewaakte en gecontroleerde Arcologieën. Night City is een van deze megasteden, waar de grens tussen technologie en menselijkheid steeds verder vervaagt.

horizon schreef:
Wut? Is toch al jaren een gezegde: 'pc master race'.

Consoles hebben zeker een doel en markt. Vooral wat betreft eenvoud van opzet.

Ja, een top PC is krachtiger dan welke console ook. Maar daar ging dit niet over, dat heb ik nooit ontkend he.

Nee inderdaad. Het ging erom dat dit ging floppen op de next Gen. Op de last gen kocht toch niemand het meer en de PC markt was 'tig keer kleiner. Beiden onwaarheden en een gissing.

Tot op heden 11 miljoen keer verkocht en geen cijfers hoeveel daadwerkelijk zijn 'geretourneerd' - alles daaromtrend zijn gissingen - ook de ontwikkelingskosten of 'het budget van Keanu Reeves' wat regelmatig aangehaald wordt. De PC markt is gigantisch. Ook voor shooters. Maar dit is niet alleen een shooter, maar een RPG (shooter hybride - als je het zo wil noemen) ala Fallout. Van natura een titel die het op PC bijzonder goed doet. Ook al vanwege het feit dat er lustig op los kan gemod worden.

Dus floppen? Tja. Als je het zo wil noemen. Er zullen enkel meer exemplaren van verkocht worden. En vreemd genoeg blijkt dat nu de hele witchhunt gedaald is ook best veel mensen de 'lachwekkende' editie aan het spelen zijn (wellicht toch een deel van die 11 miljoen?). (ik ken er alvast een viertal - eentje op PC weliswaar).

Was trouwens The Last of Us 2 niet bij far potentieel de grootste titel van afgelopen jaar voordat die door de stront getrokken werd? Of Animal Crossing New Horizon waar Nintendo gamers 'tig jaren op hebben gewacht? Of was dat nou toch Ghost of Tsushima?

We gaan het zien. Die 11 miljoen is al meer dan The Witcher 3 verkocht in hun eerste jaar. Als ze DLC brengen en de game weer net zo goed gaan onderhouden kan dit de beste en meeste verkocht game van CDPR gaan worden. Succes komt vanzelf wel en krijgen we straks een spinoff op netflix Zie ik GTA niet doen.

Na zo’n 35 uur nog steeds een toffe game die minstens een 4* waard is (PC). De main story is boeiend en ik zit diep in act 2. De stad is erg mooi en de sfeer is te gek. Zelfs de side quests voelen aan als essentieel. De characters zijn goed neergezet en de dialogen die worden gevoerd voelen authentiek aan.

Wat me tegenvalt is het dialoogsysteem zelf. Ik had echt gehoopt op een dialoogsysteem a la Fallout New Vegas waarbij je echt invloed kunt uitoefenen. Jammer dat dat niet gelukt is. Neemt niet weg dat het een geweldige immersieve actiegame is. Het RPG gedeelte had wellicht beter uitgewerkt kunnen worden maar de diverse perks etc. voegen wel degelijk iets toe aan de game.

Ik voel een steady 4* aankomen voor deze game, al moet ik ‘m nog uitspelen. Ik ben in ieder geval zeer tevreden. Ik heb gemiddeld uitgekeken naar de game (ik ben fan van alles wat op Blade Runner lijkt) en dan valt ‘ie echt niet tegen. Ik kan me wel voorstellen dat als je deze verwachtte als de grote revolutie op gamegebied dat ‘ie dan wat tegen kan vallen.

jellylips schreef:

Heb je een corpo build? Dan krijg je wel extra dialogen

Rujar schreef:
Heb je een corpo build? Dan krijg je wel extra dialogen

Krijg je met alle drie builds. Ik had streetkid. En er zijn ook skills die van invloed zijn.

Ik vermoed dat JellyLips bedoelt dat je niet nog meer invloed hebt - je hebt wel degelijk tot op een bepaalde hoogte invloed op bepaalde events en gebeurtenissen (zeker in de sidequests) maar niet zoals in New Vegas waar je letterlijk in een groot deel van de game je wapens niet hoeft te gebruiken mocht je dat niet willen (of Outer Worlds bvb).

avatar van hitman
Dit speelt erg lekker op mijn nieuwe gaming pc, top graphics en mooie kleuren ook

Deze maand heeft de PU 6 pagina's met een soort hernieuwde beoordeling van de game. Best interessant om te lezen en als alles een beetje gepatched is, dan is er denk ik wel een mooie game, nog steeds. Hoop Cyberpunk in de tweede helft van dit jaar zelf te spelen, als de Series X update uit is.

Gisteravond het laatste einde gezien (wilde ze allemaal even meepakken) en nu dus na +/- 100 uur helemaal klaar met Cyberpunk 2077. Een uitgebreider verhaal volgt nog.

Oké, voordat ik mijn mening over Cyberpunk 2077 geef, wil ik eerst even duidelijk maken welke versie ik op welk platform heb gespeeld. Dus bij deze:
- Cyberpunk 2077 versie 1.11 op de Xbox One (VHS-model) waarbij de game op een externe HDD is geïnstalleerd.

Toen de release van Cyberpunk 2077 langzaam dichterbij kwam, raakte ik aardig enthousiast. Ik begon de Night City Wire te volgen en na elke aflevering werd mijn enthousiasme weer wat groter. Daarnaast dacht ik dat er niks mis kon gaan, omdat we hier te maken hadden met CD Projekt Red; de studio achter het geweldige The Witcher 3: Wild Hunt. Dat bleek een grove misvatting te zijn…

Afgelopen december had ik echt heel erg veel zin om aan Cyberpunk 2077 te beginnen. Grafisch bleek het op de Xbox One echter zo'n groot drama dat ik de game aan de kant heb gelegd. Uiteraard had ik niet verwacht dat de game er zo goed zou uitzien als in het promotiemateriaal, maar dit was simpelweg ondermaats. Ik stoorde me er zo erg aan dat ik de game pas bij versie 1.11 weer een kans gaf.

De game ziet er grafisch (mede dankzij het uitzetten van een paar filters) beter uit dan in het begin, maar het blijft wat mij betreft onder de maat. Ik ben niet iemand die snel afknapt op grafische kwaliteit van een lager niveau, maar je mag best wat verwachten van een game die is geproduceerd door een grote studio met een flink budget aan het einde van de vorige generatie. Om nog maar te zwijgen over de bugs en glitches in Cyberpunk 2077.

Er is op internet, alsook in dit forum, genoeg gezegd en gevloekt over dit thema, dus daar wil ik niet lang bij stilstaan. Mijn ervaring was dat de glitches en bugs gering waren en het vaak na het laden van een save weer goed was. Ik heb in mijn 100+ uur aan speeltijd één of twee crashes gehad. Ik denk dat dit te danken is aan het feit dat ik de game op een externe HDD had staan. Soms leek het wel alsof de game ging vastlopen, maar op dat moment hoorde ik de harde schijf een beetje razen en kon ik gewoon weer verder.

De problemen van Cyberpunk 2077 liggen veel dieper dan wat glitches, bugs en technische oneffenheden. Het algemene gamedesign komt namelijk nogal inspiratieloos en afgeraffeld over. Bij de verschillende skills wordt dit pijnlijk duidelijk. Meer dan de helft heeft totaal geen toegevoegde waarde en skill trees als Crafting en Cold Blood zijn zelfs compleet nutteloos. Laatstgenoemde lijkt zo uit Borderlands te zijn getrokken, maar daar heb je in Cyberpunk 2077 echt helemaal geen zak aan.

Ook in andere skill trees is aardig wat mis. Wat heb je nou aan 3% extra schade met bijvoorbeeld een pistool? Waarom bestaat er een skill waarmee je messen kan gooien als de gegooide messen vervolgens in het niets verdwijnen? Daarnaast duurt het ook lang voordat je echt het idee hebt dat je krachtig wordt. Ik speelde met een technische build (hacken, tech weapons) met een beetje stealth, maar rond level 35 had ik pas het idee dat ik echt sterk begon te worden. Daarna werd de gameplay een stuk vermakelijker.

In mijn 100+ uur durf ik wel te stellen dat zeker de helft totaal niet de moeite waard was. Leuk zo'n open wereld, maar die Ubisoft map markers hadden ze lekker achterwegen moeten laten. Sommige waren nog een beetje verpakt in een flinterdun verhaaltje, maar ook die begonnen naar verloop van tijd op elkaar te lijken.

Is er dan niks goed aan de game? Zeker wel, want de personages zijn heel goed geschreven en de quests (waar echt moeite in is gestoken) zijn vermakelijk, zitten goed in elkaar en kunnen verrassend uit de hoek komen. Helaas mist ook hier op sommige momenten de consistentie, maar daar is nog mee te leven. Ook ben ik, in tegenstelling tot sommige andere mensen, best positief over Keanu Reeves als Johnny Silverhand. Eigenlijk is de hele cast van stemacteurs heel sterk en tillen ze het geheel naar een hoger niveau.

Zou ik Cyberpunk 2077 in de huidige staat aanraden? Nee, eigenlijk niet. De game doet me een beetje denken aan Alpha Protocol (2010): een game met veel potentie die op sommige momenten heel vermakelijk kan zijn, maar op veel punten steken laat vallen. Het enige verschil is dat Cyberpunk 2077 nog kan veranderen. Ik vraag me alleen af of CD Projekt Red de fundamentele zaken (zoals de skills) kan redden. Daar is een serieuze (gameplay) overhaul voor nodig.

Cyberpunk 2077 had makkelijk een 4,5* of 5* game kunnen zijn. De gouden bergen die CD Projekt Red (en dan vooral het management) beloofde, blijken eerder van koper te zijn. Het is een product vol potentie en slecht geïmplementeerde ideeën dat het moet hebben van de fantastische stemacteurs en een paar hele goede quests. Tenzij de game serieus onder handen wordt genomen, is dit mijn eerste en tevens laatste bezoek aan Night City. 3,5*

avatar van FlorisV
DarthSolidKevin schreef:
Wat heb je nou aan 3% extra schade met bijvoorbeeld een pistool? *

Ook Witcher 3 werd gekweld door dit soort overdaad aan micro management maar die game leek niets fout te kunnen doen bij de fanboys. Ondertussen zie ik bij de Franse studio Spyders wel een mooi stijgende lijn in kwaliteit, omdat ik nu met Greedfall bezig ben. CD Project Red lijkt door hype te zijn bezweken terwijl Spyders lekker onderschat blijft. Ik gun ze allebei succes hoor en hoop dat het allemaal de goede kant op gaat.

FlorisV schreef:

Nou lijkt mij dus eerder een kwestie van wat je zoekt in een game. Ik vind zelf dit soort micro management zeker niet overdadig. Beter - bij beide games (en het onderschatte Alpha Protocol) vind ik het persoonlijk redelijk goed gebalanceerd met voldoende opties, mogelijkheden en mods (implants, wapens e.d) om mee rond te spelen als RPG fan. (want uiteindelijk is het micro managen als fan van dit soort games toch een beetje een uitdaging / genot - om zo veel mogelijk uit specifieke builds te halen). Vaak kan je die skills ook meerdere keren upgraden waardoor je na 3 of 5 keer bvb 10 of 15% meer damage doet. En dat is toch een behoorlijk extraatje. Ik kan best veel plezier halen uit skilltrees nagaan, hun effect bekijken, mijn wapens en speelstijl hierop aanpassen. Vervolgens wapens vergelijken en kijken of ik ga voor meer ammo, range, piercing damage ed. Momenteel in Wasteland 3 (echter in impasse vanwege : zomer).

Simpeler dan een Fallout, Wasteland, Divinity of dergelijks maar uitgebreider dan bvb een Skyrim. Of sommige andere games die onder de noemer RPG vallen of willen vallen. (...en soms eindigen als aktie game met een heel beperkte skilltree waar tegenwoordig Assassins Creed het velen malen beter doet).

Overigens vind ik al die genoemde games allen om hun eigen reden erg goed. Dat geld overigens ook heel erg voor Spyders en bijna elke game die ze uitbrengen. Een lekker middelgroot bedrijf dat met hun resources steeds toch weer iets aparts weet uit te brengen. En helaas over het hoofd wordt gezien. Of...aan de andere kant ook weer niet aangezien de releases steeds aan redelijke prijzen te verkrijgen zijn.

Maar imo dus. Micro-mananagen. Zeker geen probleem mee. Het ligt steeds in die paar %tje plus daar wat extra %tje en skills. En hoewel ik hier natuurlijk nog niet alle skills heb gebruikt na een playthrough vind ik dat het net interessant is om te experimenteren ermee in een volgende en je weer aan te passen aan nieuwigheden en ook de handicaps die dat met zich meebrengt.

Althans voor mij. De reden dat ik ook in de jaren 90 en ervoor al bijzonder genoot van bvb het samenstellen van een party in de SSI goldbox D&D spellen, Might&Magic of Bard's Tale. En het equipen van de leden. En het is er voor mij alleen maar leuker op geworden.

Is deze game alweer goed speelbaar of zitten ze een half jaar later nog patch op patch te releasen?

avatar van John Milton
Ik heb 60 euro gelapt en heb niet meer aangeraakt sinds de nacht dat hij live ging; mijn laatste pre-order ooit, en dat ik een developer blindelings vertrouw met een 'zij kunnen dat, het is bladibla...'

Voordeel is: ik heb totaal geen haast meer, dus kan probleemloos nog een paar maanden wachten. Ik lees op Tweakers dat er een hoop gepatched is, maar in hoe het nu in klare taal anno midden juni vind ik ook niet echt.
However, don't expect the game to run completely smoothly on the base PS4 just yet. “SIE can confirm that Cyberpunk 2077 will be re-listed on PlayStation Store starting June 21, 2021," an SIE spokesperson told Engadget. "Users will continue to experience performance issues with the PS4 edition while CD Projekt Red continues to improve stability across all platforms. SIE recommends playing the title on PS4 Pro or PS5 for the best experience.​”
CD Projekt Red has rolled out several Cyberpunk 2077 hotfixes and major patches since December. The RPG finally appears to be in a solid enough state to satisfy Sony, even if it doesn't run quite as well as hoped on PS4.
Dit is van eergisteren.

Misschien wacht ik nog wel langer, zoveel games om te doen. De achterstand is gigantisch

edit: vers van de pers - CD Projekt Red brengt nieuwe patch uit voor Cyberpunk 2077

Manny Calavera schreef:

Ik vermoed 'goed' voor diegenen die er problemen mee hadden maar...'patch na patch' dat is letterlijk bij ieder spel een proces dat niet meer weg te denken is.

...ik vermoed dat dit zoals de meeste grote open world games wel gepatched zal blijven worden.

Nog steeds niet bekend of en wanneer een echte next gen versie komt. Wordt een gebed zonder einde dit.

mrdig schreef:

Tja...die staat nog altijd aangekondigd voor de tweede helft van 2021. Maar...eerlijk gezegd zou ik ook even afwachten tot er uberhaupt weer voldoende next-gen consoles op de markt zijn en ook vrijelijk verkrijgbaar als uitgever.

Aan de huidige editie val je je voor gemiddeld 25 euro ook geen buil meer trouwens.

Wel enorm slecht ja dat de next gen versie zo enorm lang op zich laat wachten. Dan heb je verkeerde prio's als bedrijf.

Manny Calavera schreef:

...of net niet. Als er dusdanig weinig Next Gens in omloop zijn en verkrijgbaar zijn dat het merendeel van de mensen nog steeds zitten wachten en pre-orderen, vind je het dan niet een verstandigere beslissing even te wachten met een release op die platforms? Als deze ook weer in omloop zijn als dit voorlopig je hoofdtitel is en je dan ook de titel met een beetje een een 'pow' effect kunt loslaten als nieuw en weer opgepoetst? Zeker als je ziet hoe karig het aanbood het komende jaar eigenlijk nog is? Releasen ze het later en komen die next gens in oktober en later (als het al zo ver komt) terug op de markt dan hebben ze meteen iets op de markt. Releasen ze het nu, in het zomerseizoen dan kan het best zijn dat er geen drol naar omkijkt. Ondanks karig aanbod aan nieuwe games. Dan is een release eind 2021 of zelfs in de eerste helft van 2022 nog niet eens zo gek.

Want wat is de volgende CDprojectRed game? Als er geen 'tussendoortje' komt ala Gwent duurt het wellicht weer jaren voor er weer iets uit de bus komt en daar is niets over bekend - ook al hebben de geruchten het over een game in het Witcher universum. En anderen het dan weer over een game in de Cyberpunk wereld. Maar dan zijn we dus weer 5-6-7 jaar verder. Zit ik nou niet bepaald meer vol spanning op het puntje van mijn stoel voor (dat heb ik echt bij haast geen enkele game).

Hoewel ze volgens 'officiele' cijfers (weliswaar neem ik die altijd met een korreltje zout) hun winst ondanks de negativiteit al lang binnen hebben en alles wat er op de next gen komt als een weliswaar nette bonus is. Althans ken ik niet veel gamers die hun geld teruggevorderd hebben, maar hem op de 'to play' stapel hebben gelegd en intussen dan wel of nog niet gespeeld hebben. En bitter weinig hebben ondanks verwoede pogingen een next gen helaas.

Series X is inmiddels goed verkrijgbaar, maar afgezien daarvan, ze maken er gewoon een potje van:

'Cyberpunk 2077' Has A New 2021 Roadmap And It Is Very Bad - forbes.com

mrdig schreef:

'Cyberpunk 2077' Has A New 2021 Roadmap And It Is Very Bad - forbes.com

Forbes en met name Paul Tassi (een beetje een running joke onder youtubers bvb) vind ik nou niet echt een bron voor game gerelateerde info. Zeker als ze in het artikel zelf gissingen maken naar 'wat dit kan betekenen'. Doen we zowat allemaal. En zowat iedereen weet dat die 'roadmaps' voor, tijdens en na het werken aan een game voortdurend veranderen. (Gezien het aantal geschrapte games, DLC, uitgestelde en onaffe releases en ga zo maar door). Overigens als ik me niet vergis staat de game sinds kort weer in de store op PS4. (Ik heb er geen dus kan ik niet nakijken). (Edit: vanaf 21 juni).

En voor de rest 'gis ik' net zoals Forbes dat er nog regelmatig gepatched zal worden en de next gen versie pas laat op het jaar of volgend jaar. Ik zie de 'echte DLC' er niet meteen van komen. Vind ik geen ramp. Komt het wel kijk ik terzijnertijd wel of ik het alsnog aanschaf.

Deze game gaat het nooit meer redden, daarvoor is de titel te besmet. Echte gamers kopen 'm misschien over een jaar voor 15 Euro op Marktplaats ofzo, maar verder is de hype allang weggewaaid en ik gok dat de verkopen door alle ophef teleurstellend waren met cash refunds van PS4 en Xbox One exemplaren en mensen die 'm daardoor niet op PS5 of de Xbox X willen. We zijn nu, wat is het 3 kwart jaar?, verder en er nog altijd schijnbaar geen geweldige versie laat staat de echte next gen editie.

Wel een mooi verhaal, de Daikatana of Duke Nukem Forever van dit tijdperk. Kolossale flops doordat de makers zware zelfoverschatting hadden en hun achterban hebben onderschat.

Ben benieuwd of CD Red hier zelfs ooit overheen gaat komen als bedrijf.

'Teleurstellend' misschien wel, maar als er destijds al 11mil aan sales waren en de PCversie zich nog steeds verkoopt, en volgens andere artikels het 'geld terug' gebeuren meevalt....denk je dan echt dat dit een flop is? Al zullen er misschien enkelen dit gedaan hebben (schreeuwen op forums is altijd makkelijker dan ook daadwerkelijk actie ondernemen). De meeste games verkopen nog geen derde hiervan, laat staan dat ze een Witcher 2 en vooral 3 op zak hebben die tot op heden nog steeds verkopen en million sellers waren.

Is Bethesda over Fallout 76 heengekomen? Wat van de devs van No Man's Sky? (Beide games overigens redelijk mooie eindproducten geworden, waarvan ik zeker de tweede nog wil spelen). Dus ook CDProjekt zal hier wellicht niet aan onderdoor gaan. Next gen of niet. Ook Gwent en Thronebreaker zijn tenslotte nog in het spel.

En 'echte gamers' (heb je weer dat elitaire termpje) waren dat een half jaar terug nou niet net de gamers die trots alles pre-orderden aan full-price? Of zo veel mogelijk in hun kast hadden. Of die alles budget kochten. Zijn het plots de mensen die het voor 15 € op marktplaats kopen. (Wat vreemd is....voor een 20-30 scoor je hem ook gewoon zo in de winkel of online store). Blijft altijd leuk wat iedereen verstaat onder 'echte gamer' en op welk moment

avatar van leatherhead
Misschien dat de game inderdaad nog een ''No Man's Sky'' doet en zich echt herpakt, maar mijn hoop daarvoor begint wel meer te slinken. Het duurt in ieder geval wel erg lang. Heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in de modding community (pc) die al enkele zeer waardevolle Quality of Life mods heeft uitgebracht dan in de devs zelf, dat zegt al genoeg.

CBProjekt als bedrijft zal hier inderdaad best overheen komen. Het is een klap, maar de sales waren gewoon best goed.

leatherhead schreef:
Misschien dat de game inderdaad nog een ''No Man's Sky'' doet en zich echt herpakt.

Nou dat betwijfel ikzelf een klein beetje, ook al vond ik Cyberpunk zelf in zijn originele staat al een hele boeiende game. Maar No Man's Sky is uiteidelijk een mooie game geworden, zeker voor degenen die eraan vasthielden of een tweede kans gaven. Of nieuwschierig waren maar er nooit aan toe zijn gekomen zoals mij. Maar toch ben ik best benieuwd hoe mijn tweede Cyberpunk run dit of volgend jaar gaat uitzien.

Overigens vind ik ook solidKevin zijn 3,5 geen slechte score. Of zelfs een 3 mits degelijk gemotiveerd. Om ook bvb maar een cijfertje te relativeren. 'gevaarlijk' begint bij mij pas bij 2,5 of lager. Het lijkt tegenwoordig wel of alles een 9 of 4,5 amper scoren. Maar bvb de games van eerder genoemd Spyder liggen voor mij (voor zover gespeeld) meestal min of meer rond de 3,5 (net iets hoger mss) maar vind ze wel oerdegelijk en vol liefde in elkaar gestoken.

Sinner schreef:

Met echte gamers als term bedoelde ik de mensen die de gamewereld intensief volgen en deze game gewoon nog eens gepatched willen spelen, terwijl een reguliere gamer denkt, het zal allemaal wel en weer een potje Warzone start. Daar is niks elitairs aan. Je hebt ook fanatieke filmfans en de gemiddelde consument die 3 keer jaar een blockbuster bezoeken wel genoeg vind. Is geen waardeoordeel verder.

Ik zag mijn naam voorbijkomen, dus wil hier wel even kort op inhaken. Cyberpunk 2077 was (in de staat waarin ik hem heb gespeeld) prima te pruimen, maar gewoon slecht geoptimaliseerd voor de vorige generatie consoles. Ik denk dat hij op de Series X (ik weet niet zeker of hij forward compatible is op PS5) meer dan prima zal draaien en er best fraai uitziet.

Zelf vond ik het design van de skills en de bezigheden in de open world heel erg tegenvallen. Dat deed Eidos beter met Deus Ex, maar toegegeven: dat was meer een semi open world. Ik denk ook niet dat ze hier nog wat aan gaan veranderen en dat is voor mij genoeg reden om hem niet nogmaals op te pakken. Dat gezegd hebbende: de game is tegenwoordig extreem goedkoop voor zo'n grote titel en als je nog even wacht, kun je voor circa 10 á 15 euro naar Night City. Helemaal niet verkeerd.

Heeft CD Projekt Red een tikje gehad? Dat zeker, maar er is meer nodig dan één slechte game om zo'n gigantische ontwikkelaar omver te duwen. BioWare is er nog na het fiasco van Anthem en Gearbox heeft Duke Nukem Forever en Aliens: Colonial Marines overleefd. CDPR heeft nu alleen wel alle 'good will' verloren die de studio in de loop der jaren had opgebouwd. Het gaat nog wel even duren voordat dit weer op niveau is.

Heeft die patch van vorige week het spel ontzettend verbeterd!?.
Ik heb hem hier nog in de verpakking voor de X-box One (versie) kan ik hem al uitpakken en eindelijk er van genieten?.

Banjo schreef:
Heeft die patch van vorige week het spel ontzettend verbeterd!?.

Ik wacht al tijden op de next gen upgrade, maar die is doodleuk uitgesteld naar 2022

-marco- schreef:

Wat heeft dat antwoord met die vraag te maken? 'Is de appel lekker?' 'Ik wacht tot er iemand mij een een peer komt brengen.'

Banjo schreef:
Heeft die patch van vorige week het spel ontzettend verbeterd!?.

Ik vond het op mijn eerste run degelijk genoeg lopen. De laatst gespeelde review is die van Solidkevin maar ook die heeft de laatste patch niet meegekregen. Mijn volgende run wordt ten vroegste volgend jaar - gepatched. Maar hoe het voorlopig met de patch van afgelopen week zit moet iedereen je het antwoord dus schuldig blijven.