New Style Boutique 2: Fashion Forward (2015)

Alternatieve titels: Girls Mode 3: Kirakira ☆ Code | Wagamama Fashion: GirlsMode - Yokubari Sengen! Tokimeki Up!

Nintendo 3DS
Simulation

Ontwikkeld door syn Sophia en Nintendo

Fashion Forward is het derde spel in de Style Boutique-serie. In deze titel is het de bedoeling om te helpen bij het runnen van een kledingboetiek. Je probeert je diverse vrouwelijke klanten naar hun verlangen te kleden. Hiervoor heb je een groot assortiment aan kleding tot je beschikking, die je naar eigen gedachte kunt inkopen. Hierbij is het belangrijk om de laatste trends in het spel in achting te nemen. Later in het spel kun je ook allerlei andere baantjes en taken op je nemen. Zo kun je á la Animal Crossing kamers inrichten of kun je als kapper of kledingontwerper figureren. Ook spelen amiibo een rol in de game: bij het inscannen van vrouwelijke figuurtjes, speel je diverse kledingstukken vrij.