A2 Racer II (1998)

Racing

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Laat de file-stress varen en maak ruim baan met A2 Racer II. Stadsrally's dwars door de binnenstad van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam zorgen voor een nieuwe uitdaging. Race dwars door wegwerkzaamheden, negeer de politie en ontsnap aan blokkades en achtervolgingen.

avatar van P8rb
1,5
Dit was nog slechter dan zijn voorganger.

avatar van gemaster
Voorganger, dus enkelvoud.

En het was zeker niet slechter, het was zelfs een stuk beter.

avatar van Mart
Ik snap niet waarom veel mensen dit spel zo slecht vinden, ik vond hem nog best vermakelijk. En voor die tijd waren vooral de graphics best goed!

avatar van Hadouken
1,5
Wel wat beter maar nog steeds bagger. Met een Porsche was je onoverwinnerlijk. Deze game is totaal geen uitdaging.

avatar van Justinx
Ach, Davilex had zich nooit moeten storten op het maken van spelletjes. Alhoewel we dan natuurlijk niet de geweldige RedCat-games hadden kunnen spelen . De A2 Racer-reeks heeft nooit ook maar iets in de buurt kunnen komen van een sterke racetitel uit die tijd. Als kind had het wel wat om met je wagentje door Nederland te rijden, maar daar was dan ook alles mee gezegd. A2 Racer is zijn tijd voorbij geracet en is nu enkel nog een ''aardig'' herrinnering in de Davilex geschiedenis. Een geschiedenis waar de werknemers van Davilex zich eigenlijk nog steeds voor zouden moeten schamen...

A2 Racer was wel aardig. Heb ik ook nog wel wat plezier aan beleefd, maar echt goed was het niet.

Alleen dat hoesje al

Deze game heb ik vroeger echt heeel veel gespeeld.

avatar van sinterklaas
Jeugdsentiment. Vroeger vond ik dit best wel een vermakelijk spel.

Ik speelde alleen maar race spelem alleen omdat ik vroeger geen shooters mocht spelen van me ouders.

Weirdo Wizzy
Ik vond hem eigenlijk best wel leuk altijd. Hoewel het spel toch wel wat gebreken had inderdaad . 3 ster

avatar van jaspertje3
1,5
Zit even een oude Power Unlimited door te bladeren, kom ik een score van 8,5 tegen voor deze game

avatar van Kiadjo
Leuk spel één van de beste racespellen in die tijd voor mij. Alleen die stoepranden in dit spel vreselijk. En die bug naast de Ridderzaal in Den Haag. Één van de eerste game waar ik een bug ontdekt heb.

avatar van Teh_Pwnerer
best toffe game helemaal uitgespeelt grafics zijn mischien niet super maar gameplay vondt ik toch wel fijn 3*

1,0
Gek genoeg stond deze game bij mij op het lijstje toen ik in mijn pubertijd stond, toen mijn ouders een nieuwe PC kregen. Ik heb deze game een aantal keren lachend uitgespeeld. Aan de game zelf is niks aan. Je racet alleen maar en je moet slim zijn om die objecten op te pakken bij het racen.

dit was naar mijn mening de besta a2 racer ooit.
ik heb hier uren op gespeeld.
de vervolg delen waren stukken slechter

Heb dit spel ook vaak gespeeld, kom er nu pas achter dat de naam verander waren in het spel

De politie was trouwens wel erg onrealistisch gezet.
Rij je zo met je rode lambo of mercedes, haalt de politie in z'n golf je in.
Rijdt voor je en gaat vol op z'n remmen staan haha.

avatar van solidKevin
1,5
Tja wat kan ik hier over zeggen... Vroeger vond ik dit spel helemaal geweldig, maar dat was nog in de tijd dat ik nog geen verstand had van games. Beetje simpel allemaal, had je de beste auto won je zo alle races . Een beetje achter haalt ik geef hem een 1,5*

avatar van polopolo150
1,0
Ik vond dit spel net zo slecht als deel 1...

avatar van wiiplayer
Ongelovelijk jeugdsentiment.

Dit heb ik gruwelijk veel gespeeld met mij stuur en gaspedalen, snap niet waarom het zo ondergewardeerd word... Super spel

heb toen ik klein was heel erg veel deze game gespeeld vond het erg leuk toen

avatar van mk1992
zo fout dat ie ook weer goed was, de nederlandse gameindustrie is van ver gekomen!

avatar van hans jacobs
toen ik het vroeger speelde vond ik het wel een leuk spel maar nu misschien niet meer

avatar van Griekse God.
Stukken beter dan deel 1. Niet dat je het geheel 'goed' zou kunnen noemen trouwens.

avatar van yurrenstein12
Hetzelfde jaar kwam Speed Busters uit. Dat spel is wel 100% beter dan dit.

Het enige wat ik wel grappig vond van dit spel is dat na veel botsen je auto lekker veel onderdelen verloor. Maar dat is dan het enige.

markwiering
yurrenstein12 schreef:

Voor het slopen van de auto en de moeite, een 2,0.

Jij vergist je. Het is A2 Racer 4 - De Politie Slaat Terug waarin je alle onderdelen kan verliezen, niet A2 Racer 2. In A2 Racer 2 kun je geen onderdelen verliezen. Daarin groeit de schademeter zonder dat je iets ziet aan je wagen.

avatar van wiiplayer
yurrenstein12 schreef:

Ik vond deze destijds leuker dan Speed Busters

avatar van blackmetallives
zeer leuk race spel veel mee gespeeld heb me wel vermaakt met dit spel dit vond ik trouwens best wel verslavend vroeger 3,0