Handball 16 (2015)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One / PlayStation 3
Sports
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Eko
Uitgegeven door Bigben

Kies uit één van de 62 beschikbare teams en neem deel aan één van de vier beschikbare Europese handbalcompetities: LHN (Frankrijk), DKB Handball Bundesliga (Duitsland), Liga Asobal (spanje) of de Boxer Herreligaen (Denemarken). Het spel telt drie spelmodi: Quick match, waarin je een vriend (lokaal of online) of de AI kunt uitdagen voor één wedstrijd; Season mode, waarin je je team naar de overwinning moet loodsen doorheen een heel seizoen; en Career mode, waarin je je als speler moet ontwikkelen bij je club om zodoende een beter contract te verdienen.

avatar van Sateck
Dit is voor mij toch wel een game om in de gaten te houden. Hopelijk is het een beetje arcade zodat het voor vele toegankelijk is.