Postal²: Paradise Lost (2015)

Alternatieve titel: Postal 2: Paradise Lost

Shooter / Action

Ontwikkeld door Running With Scissors
Uitgegeven door Running With Scissors

Na meer dan tien jaar pauze keert de Postal Dude eindelijk terug naar Paradise. Maar het ooit zo (relatief) vredige stadje is door een nucleaire ramp getransformeerd tot een radioactieve beerput. Help de Postal Dude op zijn zoektocht naar zijn hond Champ. Trotseer de verzengende hitte van de radioactieve woestijn, de weggespoelde straten van zure regen en een bevroren balzak van de nucleaire winter.