Beyond Eyes (2015)

Xbox One / PC / Macintosh / PlayStation 4

Ontwikkeld door Tiger & Squid
Uitgegeven door Team17

Beyond Eyes is een modern sprookje over het vinden van moed en vriendschap als je de jonge Rae op een ingrijpende reis begeleidt om stap-voor-stap een ongelooflijke wereld te ontdekken. Rae raakte als jong meisje blind en ziet er huizenhoog tegenop om haar vertrouwde en veilige huis te verlaten, maar moet wel als Nani, haar geliefde kat, spoorloos verdwijnt. Ze verzamelt al haar moed en trekt de wijde wereld in om haar angsten te overwinnen en haar beste vriend te winnen.

In eerste instantie dacht ik dat dit een Xbone exclusive was, maar gelukkig komt 'ie ook uit voor de PS4. Erg tof concept en het is leuk om te weten dat de game gemaakt is door een Nederlander.

avatar van jex
jex
Kan het spel niet aanbevelen. De beweging van het meisje is gewoon veel te terug. Ja zij is blind maar toch.