Crackdown 3 (2019)

Action / Shooter
single player / online

Ontwikkeld door Reagent, Cloudgine en Sumo
Uitgegeven door Microsoft

Bestrijd de misdaad als een super-agent in de sandbox-game Crackdown 3 vol chaos en vernietiging. Verken een futuristische stad, race door de straten in een voertuig dat kan transformeren en gebruik al je vaardigheden om een meedogenloos misdaadimperium uit te schakelen. Hte spel biedt naast coöp-gameplay een compleet nieuw multiplayer-speltype, inclusief Microsoft Cloud-ondersteuning.

Release: 15-02-2019 is hij te koop!

Ik heb Crack Down nooit gespeeld is het een soort Gta in een totaal andere stijl?

avatar van Cervantes

Ik zou het eerder vergelijken met een game als Saints Row of Infamous, wat betreft de speelstijl. Bij Grand Theft Auto ligt er meer nadruk op het verhaal en is vergeleken met Crackdown meer realistisch.

Wait. Wat? Echt? Release 15/02/2019? ECHT? Of is dat een achterhaalde release date? Want er is hier dus haast NIETS om te doen momenteel. Na jaren en jaren heise rond het spel en aangeprijsd te worden als DE Xbox exclusive en al de problemen rond de development van het spel is het nu al maanden stil rond Crackdown 3, en wordt het plots zowat stiekem halverwege februari onder de mat geveegd? Ik weet niet, of ik kijk ergens overheen, of ik interpreteer hier ergens iets helemaal verkeerd maar ergens krijg ik hier dus helemaal geen positief gevoel over.

Iets zegt me dat dit gewoon een gigantische flop in wording is.

Sinner schreef:
Iets zegt me dat dit gewoon een gigantische flop in wording is.

Ja die kans zit er wel in. Aan de andere kant: je kan hem meteen met GamePass spelen en op een site als TrueAchievement doet ie het goed in de poll: Poll: What's Your Most Anticipated February 2019 Release? - trueachievements.com

Zelf heb ik niks met deze franchise, maar als de reviews enigszins ok zijn dan is de drempel nog lager om de game eens te starten via GamePass

Misschien...maar zoveel jaar development en eerlijk? Dit spel ziet eruit als een imitatie van Agents of Mayhem (2017) - GamesMeter.nl. En hoewel erg vermakelijk, was dat al niet meteen een hoogvlieger.

Maar echt...vergelijk filmpjes van beide games eens. Het is gewoon te bizar voor woorden.

Agents of Mayhem maar dan zonder de interessante drie personage wissel health management dynamiek is ook de indruk die ik krijg bij het bekijken van wat beelden.

Crackdown 3 Review In Progress - Mediocre Man Of Steel - GameSpot

Nee nou hier heb je het gedonder al Sinner.. om te beginnen een 5...

och, 60% op metacritic. Een echte Xboner killer-app

Wil maar niet lukken om dikke exclusives te fixen.

Confusie schreef:
Wil maar niet lukken om dikke exclusives te fixen.

Heel moeilijk schijnbaar !

deze vrouw van gamespot is ook nog niet zo te spreken over Anthem (2019)

Anthem Early Review Impressions - GameSpot

Moeilijk..

avatar van legian
Gisteravond eventjes geprobeerd, keek hier eigenlijk wel naar uit om eerlijk te zijn. Heb me in het verleden met deeltje 1 best vermaakt en deze doet daar veel aan denken.

De game bevalt tot dusverre goed, al direct wordt je in de over de top wereld gedropt met een heerlijk cliche en overdreven setting. Eigenlijk zoals verwacht. De hele comic achtige stijl past er perfect bij.
Verder speelt de game erg soepel en ziet de wereld er best goed uit met alle contrasterende neon lichten.

Ik zie mijzelf hier best veel plezier aan beleven.

Gisteren bij een vriend gespeeld via zijn gamepass en mijn oordeel blijft: lachwekkend. Is dit nou DE GAME waar ze bij Microsoft al jaren om zeuren? Een game die er niet alleen uitziet als het al eerder genoemde Agents of Mayhem, maar ook nog een grotendeels zo speelt - alleen niet zo leuk (zoals al wordt aangegeven voornamelijk door het onderling wisselen van drie uitgekozen agenten tijdens de missies?). Is dit nou 'de power van de CLOUD!'.

Nog altijd erg blij met mijn xbox maar dit is me na jaren beloftes toch wel een faaltje van heb-ik-je-daar. Tip: kijk in de uitverkoop bak eens naar Agents of Mayhem, net zo over-the-top, knak dezelfde gameplay en zelfs comic-achtige stijl (INCLUSIEF NEON) en kost niet meer dan 5-10 euro. Of zelfs minder.

Vermaak me toch prima met deze game. Snap de kritiek, maar speel hem graag