Enslaved: Odyssey to the West - Pigsy's Perfect 10 (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Ninja Theory
Uitgegeven door Namco

Pigsy's Perfect 10 speelt zich af voor de gebeurtenissen uit Enslaved. Pigsy's leeft een eenzaam bestaan met zijn vliegende robot "Truffles". Op een dag heeft Pigsy's er genoeg van: hij gaat een vriend voor zichzelf bouwen. Er missen echter drie belangrijke onderdelen om de robot af te maken, en laten die nu net te vinden zijn op een schroothoop bezaait met Mechs.

avatar van solidKevin
Misschien wel een van de leukste dlc die ik ooit heb gespeeld. Pigsy is een heel tof character en kan deze dlc dan ook met gemak dragen. De gameplay is helemaal anders waardoor het aanvoelt alsof je een compleet andere game aan het spelen bent. Iedereen die heeft genoten van Enslaved en Pigsy een tof personage vond moet deze dlc zeker binnenhalen.

Geen 'perfect 10' maar wel een 'fat 8'!