Angry Birds 2 (2015)

Android / Apple iOS
Puzzle

Ontwikkeld door Rovio
Uitgegeven door Rovio

Net als in het originele Angry Birds dien je gebruik te maken van een katapult om diverse vogels - elk met unieke vaardigheden - af te vuren, en zodoende alle groene varkentjes te verslaan. Dit maal kies je je vogels aan de hand van speelkaarten. Je hebt de keuze uit maximaal drie kaarten per keer, de overige kaarten belanden op de stapel. Door diverse doelstellingen te behalen kun je nieuwe kaarten verdienen.

avatar van locutus
Meer van hetzelfde, maar blijft een leuk spel