Angry Birds 2 (2015)

Android / Apple iOS
Puzzle

Ontwikkeld door Rovio
Uitgegeven door Rovio

Net als in het originele Angry Birds dien je gebruik te maken van een katapult om diverse vogels - elk met unieke vaardigheden - af te vuren, en zodoende alle groene varkentjes te verslaan. Dit maal kies je je vogels aan de hand van speelkaarten. Je hebt de keuze uit maximaal drie kaarten per keer, de overige kaarten belanden op de stapel. Door diverse doelstellingen te behalen kun je nieuwe kaarten verdienen.

avatar van locutus
Meer van hetzelfde, maar blijft een leuk spel

Ik vind de Angry Birds leuk.

De film best tof.

Action:

Onlangs gekocht.

Kon toen de film er nog niet was en ik het spel amper kende al een paar knuffeltjes die toen bij Kruidvat lagen onmogelijk weerstaan.

Maar dit spelconcept naar mijn idee gewoon niet zo heel interessant helaas.

Ook al wordt het wel redelijk flitsend gebracht.

Ziet het er uitstekend uit allemaal.

Ook die uitstapjes die ze inmiddels hebben gemaakt gespeeld en die konden me ook niet echt pakken, waarom niet nog grootser, waarom niet afstappen van het mobile game gebeuren en ons verwennen met een dikke platformer voor alle systemen.

Aangezien er nu ook twee big budget films zijn.

En 'Red' de filmster zeker over het charisma beschikt om bepaalde zaken te dragen.

Met de tweede film op dit moment op uitkomen zelfs.

Ben ik wel eens benieuwd wat ze verder allemaal nog willen hiermee.

Zit zeker iets in.

Iets dat men er vervolgens wel uit dient te halen dus vandaar.