American Truck Simulator: California (2015)

Simulation

Ontwikkeld door SCS
Uitgegeven door Excalibur en Rondomedia

Bereid je voor op een leven aan de West Coast, en rij langs belangrijke bezienswaardigheden in de Golden State. In Amerika geldt: 'Hoe groter hoe mooier', en de trucks die je bestuurt zijn geen uitzondering. De voertuigen zijn groter dan de Europese varianten, en je voelt de brute kracht van de motoren wanneer je over de uitgestrekte wegen of door dichtbevolkte steden rijdt.

avatar van threeohthree
Toch weer heerlijk, lekker tukken door California en Nevada zonder stress en zonder poespas. Fantastisch om even tot rust te komen en alle stress van de dag af te sluiten. Bovendien met de aankondiging van Arizona, zal de volgende stap wel Texas zijn, en dat is voor de digitale trucker natuurlijk geen straf.

avatar van CarealotCarrot
Nu nog de broodje-bal add-on en de game is perfect.

avatar van AfterKill
hebb + 29 DLCs voor deze game wel grappig