Fire Emblem Fates: Conquest (2015)

Alternatieve titel: Fire Emblem If: Anya Oukoku

Nintendo 3DS
single player / online

Ontwikkeld door Intelligent Systems

Twee koninkrijken staan op de rand van oorlog en jij moet bepalen welke kant je kiest. Als een Hoshidan-prins die is grootgebracht aan het hof van Nohrian, word je verscheurd tussen twee families. Het pad dat je kiest, bepaalt het lot dat je te wachten staat en welk leger je moet aanvoeren. Geef de juiste bevelen en smeed sterke familie- en vriendschapsbanden in deze ambitieuze turn-based strategiegame. Voor het eerst is de avatar die je zelf hebt samengesteld, de held van het verhaal. Kies bondgenoten die elkaar in het gevecht kunnen helpen. Het vormen van banden is essentieel. Hoe meer je bondgenoten met elkaar verbonden zijn, hoe beter ze samen zullen vechten.

Gaan wij deze samen met birthright als bundle krijgen? Of worden het ook 2 a 3 verschillende releases zoals in US?

Lijkt me dat er geen s.e komt met de hele shit in, anders zou dat intussen wel aangekondigd zijn geweest. Wat me meer interesseert echter is de release date...als er al 1 (nou ja...2 dan) spel is waar ik op zit te wachten is het deze...

Jup, samen met Persona 5 en Fire Emblem x Shin Megami Tensei (als dat er komt)...