The Swindle (2015)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / PlayStation 3 / PC / Macintosh / Xbox One / Nintendo Wii U / Nintendo Switch
Platform

Ontwikkeld door Size Five
Uitgegeven door Curve, Size Five en Limited Run

London, 1849. Scotland Yard activeert binnenkort zijn geavanceerde surveillancetechnologie, 'The Devil's Basilisk'. Zijn surveillancemogelijkheden zijn ongekend en je kunt je carrière als meester-dief wel aan de wilgen hangen. Dus steel deze technologie voordat het te laat is! Via je eigen gammele luchtschip kun jij je dief aanpassen met nieuwe skills, tools en tal van technologische snufjes om de meest vermogende en streng beveiligde gebouwen in Londen te tackelen.