The Sims: Vacation (2002)

Alternatieve titel: De Sims op Vakantie

Macintosh / PC
Simulation

Ontwikkeld door Maxis

Neem je Sims mee op een onvergetelijke vakantie. Laat ze een weekendje bakken op het strand, uitleven in het bos, of chillen in een winterwonderland. Of ze nou met de hele familie op pad gaan of een romantisch onderonsje beleven, je Sims hebben altijd genoeg te doen op Vakantie-Eiland.

één van de leukste uitbreidingspakketten voor de originele Sims.

avatar van Spawn NL
Dat opvakantie gaan zelf vond ik niet echt werken, het zelf bouwen van een resort en de extra spullen die je had waren wel tof.

avatar van martinstegenga
Heel leuk bedacht, maar tja... Om het spel z'n naam echt waar te maken moest je eigenlijk elke dag op vakantie in het spel

Vond deze toch echt minder. Het assortiment aan spullen viel tamelijk tegen en naar mijn mening hadden de vakanties net iets te weinig te bieden. Sowieos allemaal erg onhandig met eten, douchen, ect...

avatar van Marcellussss
Enige uitbreidingspakket waar ik niet aan ben begonnen. Kwam waarschijnlijk door het verschrikkelijke deel 'Unleashed'