Shenmue III (2019)

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Ys Net en Neilo
Uitgegeven door Deep Silver

Na de gebeurtenissen in Shenmue II, is Ryo Hazuki eindelijk aanbeland in de Stadsprefectuur Guilin, in het noordoosten van China. Nu hij de hulp van de mysterieuze Ling Shenhua heeft verworven, kan hij eindelijk zijn wraaktocht voortzetten op Lan Di, de moordenaar van zijn vader. Maar dan zal hij eerst door het gebied van de Chiyoumen leider Niao Sun, ook wel bekend als de Feniks, moeten zien te komen.

• vanaf 19 november te koop voor de PC
  • vanaf 19 november te koop voor de PlayStation 4