Hitman (2016)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door Square Enix

Stap weer in de schoenen van Agent 47. Maak gebruik van de omgeving om onopgemerkt je vijanden uit te schakelen of om te verdwijnen in de schaduw. Schakel je doelwit uit met een welgemikt sniper-schot, vermom je als ober en vergiftig zijn drankje, of blaas de boel op met explosieven. Elk level een kleine sandbox, waarin je op je eigen manier te werk kan gaan.

avatar van JacoBaco
Zin in! Vorige op 100% geëindigend.

avatar van dr channard
Yes! Terug weer zin om dit deel weer te spelen.

JacoBaco schreef:
Zin in! Vorige op 100% geëindigend.

Geen score?

avatar van JacoBaco
Ajax&Litmanen1 schreef:

Geen score?

Nu wel!

avatar van dr channard
euh er komt een vervolg uit in november .... anyway , speel nu de patient zero missions en het valt me op dat er echt na al die jaren nog zorg wordt gedragen voor dit spel. Ben benieuwd naar het vervolg.

avatar van Dragonslayer
Wat een heerlijke game is dit zeg. Ik ga het vervolg zeker halen. In HITMAN 2 zullen ook remakes zitten van de episodes van dit deel met ook extra manieren om personages om te leggen.

+++ Veel manieren om een level uit te spelen
++ Grote maps. Enkele maps zijn zelfs zo groot dat de helft van de map niet eens werd gebruikt in de hoofdmissie. Maar later wel in DLC of escalation missies.
+ Door de loop van de maanden is er veel extra content toegevoegd
+ Schitterende graphics
+ Je kunt het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wil. Veel opties om de moeilijkheidsgraad aan te passen.

+/- Verschil in kwaliteit van de episodes. Ik vond alles episodes goed. Maar naar mijn mening steekt Episode 2 steekt ver boven de rest uit en is episode 5 ver weg de minste.

- - - Bepaalde DLC niet (meer?) los verkrijgbaar. Als je patiënt zero los wil kopen moet je er perse se voor 13 euro aan skins bij kopen!