Destiny: The Taken King (2015)

PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Bungie
Uitgegeven door Activision

Oryx, The Taken King, is aangekomen in ons zonnesysteem. Met de hulp van een corrupt leger wil hij wraak nemen op de Guardians die zijn zoon Crota vernietigd hebben. Weet binnen te sluipen in zijn ondoordringbare Dreadnaught schip voordat hij en zijn duistere handlangers de mensheid kunnen opslorpen.

Gespeeld op de Gamescom en daardoor Destiny weer opgepakt. Ben erg benieuwd naar deze uitbreiding. Pre-order staat alvast.

New Destiny: The Taken King Details Emerge In Latest Bungie Video - News - www.GameInformer.com