Need for Speed (2015)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Ghost
Uitgegeven door Electronic Arts

Trap het gaspedaal diep in en race naar de overwinning. Bouw aan je reputatie en vergaar genoeg faam om 's wereld beste straatracer te worden. Kies uit één van de vijf speelstijlen waarin jij jezelf tot koning van het asfalt kunt kronen - speed, style, build, crew of outlaw. Met de credits die je verdient naar aanleiding van races kun je nieuwe en betere onderdelen kopen voor je bolides, en deze naar wens re-stylen.

Min of meer 'Underground 3' dus, alleen is dit een reboot van de serie. Hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien, is erg tof. Eén minpunt is wel dat je continu online moet zijn; EA leert het nooit.

avatar van solidKevin
Heb dit weekend al zo'n 5 uur aan de closed beta besteed en de game valt me tot nu toe erg mee. Ik had eigenlijk verwacht dat de cutscenes met de echte acteurs zo slecht zouden zijn dat de hele game er last van zou hebben. Dat is gelukkig niet het geval.

De closed bèta ook gespeeld, maar toch niet helemaal mijn ding. Het verhaal gaat nergens over, de personages zijn irritant, de soundtrack is generiek en het rijden zelf is totaal niet spectaculair. Wat een miskleun van een game.

Echt jammer, ik had me er namelijk zwaar op verheugd.

Ik heb deze game gekocht voor de ps4 ik dacht eindelijk een nieuwe nfs game dit wordt genieten.

pluspunten, -mooie graphics

minpunten- 30fps
- altijd online
-je kunt je auto wel tunen maar je ziet er niks van want het is alijd nacht
- de gameplay is verschrikkelijk: als je de muur aanraakt sta je bijna helemaal stil
- te veel bugs en glitches
- ook al heb je een lamborghini aventador max geupgraded je wordt alsnog ingehaald door
ford focus of een honda civic

dus mijn 60 euro is in de prullenbak gegooid, verschrikelijk spel

Zag deze in GamePass staan en stiekum ff geprobeerd want was altijd wel fan van Need for Speed: de allereerste delen en underground.

Maar ik vermaak me hier stiekum best wel mee, speelt wel ok en de opzet is lekker simpel. Cutscenes met echte acteurs vind ik verder verrassend goed gedaan.