The Legend of Zelda: Tri Force Heroes (2015)

Nintendo 3DS
single player / online

Ontwikkeld door Nintendo

In Tri Force Heroes moeten drie Links samenwerken om verschillende levels vol valstrikken en puzzels te verkennen. Drie spelers, die elk één Link besturen, bieden elkaar de helpende hand in dit avontuur. De spelers kunnen op elkaars schouders gaan staan om een Totem te vormen, om zo hooggelegen stukken te bereiken. Spelers kunnen ook verschillende kledingstukken verzamelen, waardoor ze unieke krachten krijgen die goed van pas komen in de verschillende levels.

avatar van finalman
Euhm, is er werkelijk niemand die het gespeeld heeft?

avatar van theo79
finalman schreef:
Euhm, is er werkelijk niemand die het gespeeld heeft?

Toevallig zag ik hem vandaag nog ergens in een gameshop staan en twijfelde ik hem te kopen. Ik vind zelda games best tof maar ook vaak moeilijk.
Bovendien heb ik tegenwoordig minder geduld dan vroeger voor dit soort spellen. Enige zelda die ik ooit heb uitgespeeld is die op de Snes, the legend of zelda a link to the past. Dat is dan ook gelijk voor mij 1 van de beste games ooit die ik gespeeld heb.
Ik ben ook ooit begonnen met minish cap en a link between wold's en bij beiden helaas ooit vast komen te zitten en niet meer de motivatie gehad verder te spelen.
Is dit een moeilijke Zelda game die Tri force?

avatar van finalman
Ik geloof dat je met 3 moet spelen en dat de meesten het niet interessant vinden (ze spelen liever single). Maar ik zal het later eens bekijken/bestuderen. Hoeveel kostte het in de shop?

Btw, ik heb net A Link Between Worlds uitgespeeld. Af en toe vastgezeten maar ik heb doorgezet: ik moest en wou het vinden. Een waardig vervolg op A Link To The Past! Ik heb deze week ook 3 spellen aangekocht voor mijn GBA: Oracle of Seasons, Oracle of Ages en The Minish Cap.

avatar van theo79
finalman schreef:

Ik dacht dat die daar voor 18 euro stond. Viel mee dus.

avatar van finalman
Idd! Ik zal het maar eens aanschaffen en uitproberen. Volgens mij kan je online spelen met 2 medespelers.