For Honor (2017)

3,75

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

In de competitieve third-person fighting game schaar je je aan de zijde van één van de drie brute krijgsmachten: de Vikingen, Ridders of Samoerai. Neem deel aan grootse veldslagen, waarin je het alleen, of samen met andere spelers, opneemt tegen honderden tegenstanders - waaronder andere spelers. Vergaar alle technieken welke van belang zijn om te overleven op het strijdveld en groei uit tot de grootste krijger van allen.

3 BERICHTEN

geplaatst: 11 februari, 22:33 uur [permalink]
Vandaag een uurtje of wat mee geklooid. Dit speelt toch wel heel erg lekker. De controle en het vechten met je karakter voelt toch heel erg solide aan (ik kreeg een klein beetje het Gears of War gevoel bij de besturing - het idee dat je idd een zwaar bepantserde vechtjas van 100 kilo aan het besturen bent ipv bijvoorbeeld een rondhotsend en duikend ventje). Grafisch overigens ook top - prachtig om naar te kijken en rond te lopen in de diverse ruines en landschappen.

Had wel wat problemen nu en dan met matchmaking en heel erg vaak droppen spelers al bij het laden weg (en tijdens het spelen), maar ik neem aan dat ze dit wel fixen (hopelijk voor de degenen die het kopen voor de release dinsdag). Zelf ga ik hier niet de volle pot voor neertellen, maar in een sale of iets dergelijks zie ik mezelf wel tot aanschaf overgaan. Ik ben trouwens ook best benieuwd wat de campaign gaat brengen. Maar de multiplayer zit in ieder geval wel snor.

avatar van Nomak

geplaatst: 12 februari, 01:48 uur [permalink]
Wat is eigenlijk het doel van dit spel? Is het gewoon vechten of hoe moet ik dit zien?

geplaatst: 12 februari, 03:26 uur [permalink]
Nomak schreef:

In het kort? Ja. Het zijn voornamelijk multiplayer gevechten (denk aan Chivalry: Medieval Warfare of om het even welke MP shooter) in diverse modi waar je gaandeweg ook equipment en classes unlocked. Het is echter wat langzamer dan die titels en het vechten is ook wat tactischer dan simpelweg wat erop los lopen hakken. Er zit ook een campaign in het spel maar vraag me niet hoe lang die duurt en of het ook echt een volwaardig onderdeel is of eerder een soort van glorified tutorial zoals je dat wel eens ziet.