South Park: The Fractured But Whole (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

The Stick of Truth is veilig verborgen, het speelkwartier is afgelopen. Nu is het menens. Professor Chaos is als slechterik weer van plan om de wereld te vernietigen en slechts één groep kan hem stoppen: The Coon & Friends! Ga aan de slag met de legendarische helden The Coon, Toolshed, The Human Kite, de mysterieuze Mysterion en meer. Gebruik je supergave superkrachten om de kwaadaardige Professor Chaos te stoppen en om de rust terug te laten keren in het vredige South Park.

Inmiddels al best aantrekkelijk geprijsd aan het geraken.

Zit ergens eigenlijk nog steeds te wachten op de aankondiging van een Switch versie, aangezien het me een ideale combinatie lijkt, maar als die al komt gaat dat nog wel even duren en tegen die tijd natuurlijk ook weer gewoon volop aan de prijs.

In tegenstelling tot de versies die momenteel in de winkels liggen.

En dus zie ik mij deze een van de komende dagen nog wel in huis halen.

In een jolige bui.

Zoals ik die vrij regelmatig heb.

South Park gaat mij immers best aan het hart.

Zoals zo veel dingen.

Maar ik heb dan ook best een groot hart.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Zo'n hilarisch apart stuk uit The Stick of Truth als in 8 bit Canada miste ik hier bijvoorbeeld wel (ja ik weet dat je hier wel bij de Canadese grens kan komen maar toch...) om wat te noemen. Dat had hier bijvoorbeeld bij het waterpark of Casa Bonita gekund, ik noem maar iets.

Ze hebben geluisterd

South Park: The Fractured but Whole-dlc aangekondigd | Nieuws | Gamer.nl

Zou je dit trouwens nog kunnen spelen zonder de originele game? Die heb ik namelijk weer verkocht

Grappig inderdaad die Casa Bonita DLC.

Toch zeker wel een van mijn favoriete afleveringen.

Nou lees ik overigens dat er toch een Switch versie aan zit te komen, zou zelfs deze maand nog uitkomen.

Meer informatie wellicht in de aankomende Direct.

avatar van Yann Samsa
Confirmed. 24 April Switch

avatar van Brains
Yesss, ik wist het. Heb ik vanaf de release op gewacht - lijkt me perfect voor de Switch.

Heb ik ‘m dus net voor de ps4.

Maar goed.

Wie weet haal ik ‘m in een later stadium nog wel een keer.

Een goede South Park aflevering kijk je immers ook meermaals.

En de vorige heb ik overigens ook twee keer aangeschaft.

En twee keer ook weer verpatst.

Voor een habbekrats of een pakske tabak.

Dus ja we zien wel.

Ergens jammer dat ik de game al heb uitgespeeld, dit leent zich inderdaad perfect voor de Switch. Mooi voor hen die dit daarop nog gaan spelen.

Genieten wel weer.

Qua verhaal en humor vind ik hem tot dusver toch wel een stukje scherper dan de vorige.

Heerlijk om maar weer eens te zien hoe een vermiste kat spoedig uitdraait op de meest vreemdsoortige absurditeiten.

Tot zo ver in lijn met een van de betere afleveringen voor mij.

Dat stukje in de stripclub, erg amusant.

Op de klassieke South Park manier.