Fallout Shelter (2015)

Apple iOS / Android / PC / Windows Phone / Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation 4
Simulation

Ontwikkeld door Bethesda
Uitgegeven door Bethesda

Als Overseer is het aan jou om een succesvolle Vault-Tec Vault te beheren. Bouw kamers met water-, voedsel- en stroomvoorziening, om in de basisbehoeftes van je inwoners te voorzien en zorg dat er genoeg wapens en trainingsfaciliteiten zijn om de wildernis buiten de vault te trotseren. Breid zo je groepje ondergrondse overlevers uit tot een welvarende post-apocalyptische samenleving.

Iemand zijn handen hier al kunnen branden? Ziet er wel heel leuk uit!

Helaas is deze niet te downloaden voor de Android (althans de komende maanden nog niet) .

Schijnt sinds vandaag op Android uit te zijn gekomen, ik ben hem nu aan het downloaden. Lijkt me wel een geinig spelletje op een saaie avond op de bank of wanneer je in de trein zit.

In Juli komt 'ie ook voor PC!

Geinig spelletje, zeker na de laatste update. Heb je hem alleen daarvoor gespeeld? Probeer hem nu nog eens uit, voegt zeker wat toe.

avatar van tovenaar
Na die update is het inderdaad stukkkkkken beter. Had het een jaar weggelegd omdat je vrij snel niks meer kunt doen, maar nu met de quests etc is het wel toffer geworden.

nu Gratis te krijgen op de X-box one en misschien de Ps4?

Banjo schreef:
nu Gratis te krijgen op de X-box one en misschien de Ps4?

& de Switch!

...en erg leuk om te spelen. Heb het een tijdje op de PC gespeeld - komt meer bij kijken dan je initieel denkt. Leuk spelletje om af en toe in een verloren half uurtje eens op te zetten.

avatar van kiekena
De app Fallout Shelter is ontwikkeld door Bethesda Games Studios.

Fallout Shelter op de Android.
Final verdict:
5 sterren totaal