The Evil Within: The Assignment (2015)

Alternatieve titel: Psycho Break: The Assignment

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Tango
Uitgegeven door Bethesda

In dit eerste deel van de uitbreiding op The Evil Within wordt het verleden van Sebastian's partner, Juli Kidman, uit de doeken gedaan. Op haar missie om Leslie te bevrijden uit de nachtmerrieachtige wereld van de Stem, komt ze al snel vast te zitten in deze helse constructie. Gewapend met enkel een zaklamp, zal Juli extra op haar hoede moeten zijn om te overleven.