All Star Tennis 2000 (2001)

PC / PlayStation / Game Boy Color
Sports

Ontwikkeld door Aqua-Pacific
Uitgegeven door Ubisoft

Kies een van de vele tenissers, waaronder Lleyton Hewitt, Gustavo Kuerten, Conchita Martinez en andere bekenden, en speel de career mode met als doel om de nieuwe nummer 1 van de wereld te worden. Ook kun je een willekeurig toernooi of potje spelen en kun je nieuwe banen unlocken.

Geinige game. Wat volgens mij redelijk nieuw was in die tijd was het feit dat je duidelijk merkt dat er een verband is tussen de ondergrond waar je op speelt en de gameplay. Er zitten een aantal bekende tenissers in, alhoewel het er niet meer dan 8 zullen zijn, en dat zijn ook direct de uitdagers die het spel zo nu en dan aantrekkelijk kunnen maken. Deze spelers zijn namelijk meestal wel een uitdaging om te verslaan, alle andere fictieve personages waren lachwekkend. Je slagenarsenaal is niet groots en je zal nooit in staat zijn een ace te slaan, maar het blijft toch lekker om de ballen keihard naar de hoeken van de baan te rossen. Het tennisgedeelte heb je behoorlijk snel in de smiezen, misschien wel iets té snel, maar de niet al te uitgebreide carreer mode weet genoeg te boeien.

Toch wel een nipte 3,5*.