Squares (2015)

PlayStation Vita
Puzzle

Ontwikkeld door LEAP
Uitgegeven door LEAP

Deze game stelt je reflexen op de proef. Je dient zo snel mogelijk vierkantjes aan te tikken in tal van puzzels. Je krijgt slechts enkele seconden de tijd om een puzzel te voltooien, en moet hierbij rekening houden met kleuren en patronen. Het spel bevat naast 80 puzzels ook een editor waarmee je je eigen puzzels kunt maken.

Wow... de tijden die andere spelers hierop weten te halen zijn stilaan belachelijk. Binnen amper één seconde tikken ze alle blokjes weg waar mijn snelste tijd al snel vier a vijf seconde hoger ligt. Maar afgezien van de top van de ranglijst. Tot level 42 geraakt en dat ging nog vrij probleemloos. Maar nu begin ik wel moeite te krijgen met het simultaan uitvoeren van 'tap-slide-double slide-tap' bewegingen.

Leuk al tussendoortje, met dank aan Plus. Maar voor relaxed op de bank dat werkt niet.