Hellblade: Senua's Sacrifice (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Ninja Theory
Uitgegeven door Ninja Theory

De onderwereld wacht op je! Reis door een gevaarlijke en bizarre wereld die is gebaseerd op Keltische mythologie en stort je in dodelijke gevechten met genadeloze tegenstanders. Hanteer het bebloede zwaard van de ruwe krijgster Senua, en vecht je een weg door een angstaanjagend landschap om je persoonlijke missie te voltooien. Alleen de sterkste overleven deze nachtmerrie met helse en vijandige wezens.

mrdig schreef:
Deze game heeft geen multiplayer/online gebeuren. Single player game only. (staat hier dus verkeerd).

Even aangepast. Schroom niet om voortaan even een correctie in te dienen .

Tot nu toe alleen maar digitaal te krijgen maar ik wil hem fysiek !
Doe dat gewoon tegelijk dan had ik hem al gekocht...

Uit gespeeld op de X-box en nu speel ik hem op de Switch maar dan in de hard modes..
Het is een eigenzinnig en geweldig spel vooral de gevechten geven een fijn gevoel, door de ontzettend soepele bediening.

avatar van richiedoom
Gisteren voor het eerst opgestart en helaas na een uur weer verwijderd. Dit bleek geen game voor mij te zijn, ondanks hoge verwachtingen vooraf. Het wekt een zeer angstige sfeer op (fantastisch gedaan overigens) en de graphics zijn prachtig, maar de gameplay was mij veeeeeel te traag en ik kon er maar niet inkomen. Toen ik een kwartier lang met een puzzel zat te tobben was ik er klaar mee. Helaas!