IronFall: Invasion (2015)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door VD-DEV
Uitgegeven door VD-DEV

In IronFall: Invasion sluit je je aan bij het verzet en herover je de aarde door de strijd aan te binden met buitenaardse wezens die zich niet zonder slag of stoot laten verdrijven! Neem het op tegen de meedogenloze Dyxides, een buitenaardse beschaving die de planeet onder de voet heeft gelopen. De vijanden zijn in de meerderheid en overal waar je komt, woedt een hevige strijd. Zoek daarom op tijd dekking en zoek het beste punt om de vijand onder vuur te nemen. Gebruik een groot aantal wapens om voor de goede zaak te strijden en herover de planeet koste wat kost!

Het is toch wel een leuke shooter hoor!
Het ziet er niet prachtig uit, en de besturing is niet perfect...
En het verhaal is helemaal niet intens of goed te noemen.
Maar voor nop is het best oke en de multiplayer een leuke modus.

3 sterren