We Are Doomed (2015)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / PC / Xbox One

Ontwikkeld door Vertex Pop
Uitgegeven door Vertex Pop

In deze twin-stick shooter dien je het op te nemen tegen een enorm aantal neon-gekleurde, uit polygonen opgemaakte, vijanden. Hiervoor krijg je de beschikking over een krachtige laserbeam, welke opgeladen kan worden tot een SUPERBEAM welke het gehele scherm bestrijkt. Er zijn twee spelmodi beschikbaar. In de Waves Mode dien je 30 waves aan vijanden te overleven. Dit begint rustig, maar zal al snel hectisch worden en tal van nieuwe vijanden introduceren. Daarnaast is er de Endless Mode, waarin je zo lang mogelijk moet zien te overleven, en zodoende een zo hoog mogelijke 'zone' dient te bereiken.

Even gespeeld en best leuk, maar lijkt hard op een simpele "2D" versie van geometry wars.